Gå til innhold

Sitter her alene...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Som alle andre fredags kvelder,uten noen å være med :( Lillegutt sover,men savner en mann å være med, skal jeg aldri få meg en kjæreste????

Noen andre :( ???

Anonymous poster hash: 4216d...957
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er det ikke lørdag i dag?

Har du prøvd nettdating, barnevakt og en tur på byen med venninner, treningsstudio med barnepass, venner som fungerer som matchmakers?

Anonymous poster hash: f6c77...be1

Skrevet

Jeppsi pepsi. Singel siden 2008 og ser ikke ut til at det dukker opp noen mann med det første.

100% alene med barnet etter at BF fikk kalde føtter og stakk under svangerskapet. Så er ikke så lettvint å komme seg ut å treffe noen heller.

Anonymous poster hash: cda8c...caf
Skrevet

Sitter alene jeg også. Eller har jo hunden som går under beina på meg uansett hvor jeg beveger meg da. Mannen er på jobb , hjemme om en mnd.

Anonymous poster hash: 3d449...78f

Skrevet

Jepp, jeg er alene. Alenemor til tre, men frihelg nå. Bare jeg og kattene som er hjemme. Savner også en kjærest, men når jeg nærmer meg 40 og har tre barn, ser jeg på det som tvilsomt at det vil dukke opp noen.

Anonymous poster hash: 25552...56e

Skrevet

Fredag - lørdag :huh: dagene går i ett når jeg bare går her og snakker med meg selv :huh:

Finnes det ikke håp for oss da :balltre:  ???

Anonymous poster hash: 4216d...957
Skrevet

Selvfølgelig finnes det håp for dere :-) men drømmemannen kommer ikke bare å ringer på døren, dere må selv gjøre noe for å finne han .

Skrevet

Selvfølgelig finnes det håp for dere :-) men drømmemannen kommer ikke bare å ringer på døren, dere må selv gjøre noe for å finne han .

Kommer han ikke å ringe på døra? Jeg som har sittet her å ventet i 5 år. Til og med sjekket opptil flere ganger at ringeklokka virker :P

Skrevet

Kommer han ikke å ringe på døra? Jeg som har sittet her å ventet i 5 år. Til og med sjekket opptil flere ganger at ringeklokka virker :P

Hehe 😂 isåfall må du ringe eller maile rundt til masse firma eller noe sånt, og se om drømmemannen da dukker opp på døren eller ikke 😂

Skrevet

Hvor i landet bor du?

Anonymous poster hash: 6f9b9...b81

Skrevet

Jeg sitter alene nå. Har hatt besøk og har overnattingsbesøk til guttungen. Hører de prater fra soverommet :) nyter freden i stua med iskald Pepsi Max.

God lørdagskveld i de tusen hjem :)

Anonymous poster hash: 2876f...a02

Skrevet

Sitter også alene... Gutten sover og mannen er på fest.

Anonymous poster hash: 90d3a...326
Skrevet

Jeg topper "taper"trona- jeg sitter alene hver kveld jeg ikke har ungene og lider meg igjennom savnet av eksen/familien - som jeg selv fravalgte (av gode nok grunner).  

Når jeg har ungene lider jeg meg igjennom savnet av eksen og blir sinnsyk av å tenke på ham og en nye dama hans.

Jeg er patetisk.

Jeg gleder meg til jeg også sitter og savner en ny kjæreste!:-D

Anonymous poster hash: 662e2...b5f
Skrevet

Jepp, jeg er alene. Alenemor til tre, men frihelg nå. Bare jeg og kattene som er hjemme. Savner også en kjærest, men når jeg nærmer meg 40 og har tre barn, ser jeg på det som tvilsomt at det vil dukke opp noen.

Anonymous poster hash: 25552...56e

Du høres ut som min mor :) Hun er nå gift med verdens snilleste mann, til tross for at hun den gang var 40 år med tre barn og to katter ;)

Hun gikk aldri ut på byen, så hvordan de møttes lurer jeg veldig på :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...