Gå til innhold

Hvilken sko str bruker du?


Anbefalte innlegg

Skrevet

41 bruker jeg

 

Anonymous poster hash: 9f864...fc3

Videoannonse
Annonse
Skrevet

38.

 

Brukte 37 før jeg fikk barn, men svangerskapene har gjort føttene mine bredere...



Anonymous poster hash: 4c34d...5a5
Skrevet

41 her også

 

Anonymous poster hash: 619f7...145

Skrevet

38,5-39

 

Anonymous poster hash: 3cd18...be7

Skrevet

Jeg hater meg selv så intenst for at jeg klikket meg inn på denne tråden

Skrevet

36-37, alt ettersom.

Skrevet

Kan bruke en stor 43 hvis jeg er heldig (kommer mye ann på fasong, merke og type sko)

 

Men normalt sett 44-45 avhengig av merke og type

Skrevet

37. Brukte 38-39 før jeg fikk barn...

 

Anonymous poster hash: f9bb2...eb2

 

Anonymous poster hash: f9bb2...eb2

Skrevet

41 etter svangerskapet.. Brukte 40 før..



Anonymous poster hash: 4754f...9bd
Skrevet

Nå bruker jeg 39, har gått opp 2-3 str. etter jeg fikk barn. Første gangen ventet jeg på at vannet i føttene skulle forsvinne så jeg skulle komme opp i mine gamle sko, men det skjedde aldri. Så ble de bare større og større, spesielt i bredden der hvor lilletåa starter.

Skrevet

42.

 

Anonymous poster hash: fdede...6b3

Skrevet

37

 

Anonymous poster hash: 35d4d...02b

Gjest <3Barn&Engler<3
Skrevet

Brukte 40-41 før, men etter svangerskap er jeg nede i str 39 :)

Skrevet

37-38

 

Anonymous poster hash: 414ee...43d

Skrevet

40,5-41



Anonymous poster hash: 5353d...4c4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...