Anonym bruker Skrevet 22. februar 2014 #1 Skrevet 22. februar 2014 http://www.dagen.no/2013/03/05/meninger/oslo_symposium/morshjerte/husmor/113643 Og skal dere følge forkledama? http://www.dagen.no/2014/02/17/samfunn/protest/husarbeid/hjemmevaerende_modre/212126 Anonymous poster hash: f0024...8ec
Modesty Blaise. Skrevet 22. februar 2014 #2 Skrevet 22. februar 2014 Det er mer sannsynlig at jeg skyter meg selv i kneskålen, enn å følge noe som kommer fra dagen.no... For mer nyansert og balansert gjeng skal man lete lenge etter!
Hjertefru Skrevet 22. februar 2014 #3 Skrevet 22. februar 2014 Dagen eller ikke, jeg har skikkelig sans for forkledama.Tøff og modig som tør å gå imot strømmen....
studVest Skrevet 22. februar 2014 #4 Skrevet 22. februar 2014 Aner ikke hva dagen.no er for noe, men liker forkledama!
Modesty Blaise. Skrevet 22. februar 2014 #5 Skrevet 22. februar 2014 Aner ikke hva dagen.no er for noe, men liker forkledama! Dagen.no er en forskrudd gjeng med kristenfundamentalister, som har et skremmende verdensbilde. Det fungerer som humor da, så har man en dårlig dag er det bare å klikke seg inn der for å få noe å le av, eventuelt bli litt skremt... Bare ta deres syn på Israel f.eks, det er så absurd at jeg ikke har lyst til å tenke på det. Her kunne jeg ha skrevet mye, men for å ikke ta helt av så kan jeg heller anbefale deg å lese noe av det latterlige oppgulpet de pleier å skrive...
studVest Skrevet 22. februar 2014 #6 Skrevet 22. februar 2014 Aner ikke hva dagen.no er for noe, men liker forkledama!Dagen.no er en forskrudd gjeng med kristenfundamentalister, som har et skremmende verdensbilde. Det fungerer som humor da, så har man en dårlig dag er det bare å klikke seg inn der for å få noe å le av, eventuelt bli litt skremt... Bare ta deres syn på Israel f.eks, det er så absurd at jeg ikke har lyst til å tenke på det. Her kunne jeg ha skrevet mye, men for å ikke ta helt av så kan jeg heller anbefale deg å lese noe av det latterlige oppgulpet de pleier å skrive... Huff, nei, nå ble jeg skeptisk, høres ikke ut som en side som fortjener all verdens med klikk...
Anonym bruker Skrevet 23. februar 2014 #7 Skrevet 23. februar 2014 Forkledama kommer nok mere frem. Der var om henne på Dagsrevyen i går. En mamma på 42 år, som innrømmer at hun ikke fikk til å ha 4 barn hvor ett kronisk syk og jobb til å gå i hop. Fra 8 mars skal hun gå med forkle hjemme og ute i ett år ; ) Hi Anonymous poster hash: 82a4e...bf3
Anonym bruker Skrevet 23. februar 2014 #8 Skrevet 23. februar 2014 Føler meg egentlig helt ok som yrkesaktiv mor, helt til jeg leser slik søppel som i den første linken. Jeg bryr meg ikke om hvilke valg andre tar og respekterer fullt ut de som vil være hjemme. Iblant beundrer jeg dem til og med, jeg hadde aldri fikset å være hjemmeværende mor over flere år. I denne artikkelen derimot, hamrer damen løs om hvordan yrkesaktive mødre nærmest påfører barna sine varige men som et resultat av at de går på jobb?! What!!?? Synes det er utrolig arrogant skrevet av henne. Anonymous poster hash: 45054...86f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå