Anonym bruker Skrevet 22. februar 2014 #1 Skrevet 22. februar 2014 Hadde supernova sist og var fornøyd med den, men syns den nye ser mer hendig ut. Noen som har denne å vil anbefale den? Står også at den har toveis konmunikasjon. Det betyr at msn kan snakke til baby med den sant? Anonymous poster hash: 4c99c...cae
Anonym bruker Skrevet 22. februar 2014 #2 Skrevet 22. februar 2014 Dytt Anonymous poster hash: 4c99c...cae
Masekråka! Skrevet 23. februar 2014 #3 Skrevet 23. februar 2014 Jeg har den. Er veldig fornøyd. Toveis kommunikasjon betyr at du kan prate med babyen ja. Evt brukes den som walkie talkie når jeg eller samboer er syk og vi trenger noe, hehe... Viser temperatur på babyens rom. Lang batterilevetid, jeg lader hver 4. dag og da brukes den hele natta og en god del på dagtid. Enkel i bruk Men det er også den eneste jeg har prøvd, så om det finnes noe bedre aner jeg jo ikke.
Anonym bruker Skrevet 23. februar 2014 #4 Skrevet 23. februar 2014 Jeg ville sjekket hvor mye stråling det er fra den. Når det er toveis kommunikasjon så betyr det vel vanligvis at det er kontinuerlig stråling fra babyenheten. Jeg ville ikke hatt det i nærheten av litt barn. Da jeg sjekket for noen år siden var super nova lav på stråling, og vi har vært veldig fornøyde med den. Anonymous poster hash: dbd88...422
Masekråka! Skrevet 23. februar 2014 #5 Skrevet 23. februar 2014 Jeg ville sjekket hvor mye stråling det er fra den. Når det er toveis kommunikasjon så betyr det vel vanligvis at det er kontinuerlig stråling fra babyenheten. Jeg ville ikke hatt det i nærheten av litt barn. Da jeg sjekket for noen år siden var super nova lav på stråling, og vi har vært veldig fornøyde med den. Anonymous poster hash: dbd88...422 Fikk beskjed om at smartnova var en av de beste mtp stråling.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå