Anonym bruker Skrevet 22. februar 2014 #1 Skrevet 22. februar 2014 Vi har et barn på snart 3, det er ikke ofte, men hver gang viss hun slår seg/skader seg, det kan være småting, faller eller noe blir han sur og sint på meg, sier hva gjorde du nå, passer du ikke på osv og blir skikkelig sur! Noen som har opplevd noe lignende??? Anonymous poster hash: 135b8...3e5
Anonym bruker Skrevet 22. februar 2014 #2 Skrevet 22. februar 2014 Har kun opplevd et når det var berettiget. Anonymous poster hash: 73685...b4a
Anonym bruker Skrevet 22. februar 2014 #3 Skrevet 22. februar 2014 Han er nok bare litt ekstra bekymret og prøver å skjule det ved å legge skylden på deg. Hvertfall godt han ikke blir sur på barnet Men snakk med ham om det. Anonymous poster hash: c7a0f...9bc
Anonym bruker Skrevet 22. februar 2014 #4 Skrevet 22. februar 2014 Ja. Men som regel er det kvinnen som blir sur. Er sambo ei skikkelig kjærring? Anonymous poster hash: 2cd99...4b0
Masekråka! Skrevet 22. februar 2014 #5 Skrevet 22. februar 2014 Aldri. Men har blitt sur et par ganger på samboer, fordi jeg ber han passe på når jeg går ut av rommet (nei det er dessverre ikke en selvfølge for han), og litt for mange ganger ender det opp med gråtende barn og en pappa som spretter opp av sofaen og legger fra seg mobilen. Forresten, hun er 11 mnd og lærer seg å gå, så da passer jeg på at hun ikke ramler på flisene eller ligende. Det gjør ikke han. Resultat: jeg blir sint og babyen har kul i hodet eller ligende...
Elsker livet Skrevet 22. februar 2014 #6 Skrevet 22. februar 2014 Jeg blir ofte sint når jeg er redd, og er det ingen syndebukk så blir det mannen om han er i nærheten. Er bare en reaksjon, og jeg vet jeg er urimelig.
Gjest H to the Izzo Skrevet 22. februar 2014 #7 Skrevet 22. februar 2014 Jeg blir ofte sint når jeg er redd, og er det ingen syndebukk så blir det mannen om han er i nærheten. Er bare en reaksjon, og jeg vet jeg er urimelig. Slik kan dessverre jeg også reagere. At 90% av ulykkene skjer mens mannen min har tilsynet bidrar sikkert til det, så det er ikke så lett å få bukt med..
Anonym bruker Skrevet 22. februar 2014 #8 Skrevet 22. februar 2014 Ja, det har jeg opplevd. Også andre veien, dvs at det er jeg som blir sur. For min del blir det en naturlig reaksjon pga redselen for skaden/for barnet, det blir naturlig å skylle det videre på noen, rette sinnet mot noen, selv om det er ubegrunnet. Det er ikke "gjort med vilje", jeg reagerer uten å tenke meg om. Anonymous poster hash: 63b72...fb5
Anonym bruker Skrevet 22. februar 2014 #10 Skrevet 22. februar 2014 Han kan finne på å spørre i et krast tonefall om ikke jeg kan passe bedre på dersom hun slår seg under mitt tilsyn. Jeg har også fått utallige kommentarer om at hun alltid slår seg når det er jeg som er med henne, og aldri med han. Jeg er riktignok hakket mer distré enn han er, men hadde han vært sammen med henne like mye som jeg er hadde nok han også opplevd at unger faktisk slår seg av og til .Og at det ikke nødvendigvis har med uvørenhet fra den voksnes side å gjøre. Tipper din samboer bare blir litt redd/engstelig. Anonymous poster hash: 91352...f54
Anonym bruker Skrevet 22. februar 2014 #11 Skrevet 22. februar 2014 Ikke opplevd at sambo blir sur, men Bongo kan fort bli litt grinete Anonymous poster hash: 684d7...6b2
Gjest H to the Izzo Skrevet 22. februar 2014 #12 Skrevet 22. februar 2014 Ikke opplevd at sambo blir sur, men Bongo kan fort bli litt grinete Anonymous poster hash: 684d7...6b2 Takk for en ordentlig god latter. Det var herlig, og jeg trengte det skikkelig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå