Gjest Fru Banderas Skrevet 22. februar 2014 #1 Skrevet 22. februar 2014 Elsk: Veksler mellom OL på TV og Prinsessen og frosken på DVD. Vin i kjøleskapet. Hat: Sovner nok lenge før jeg tar vinen ut av kjøleskapet. Følelser.
Gjest Jigglewiggle Skrevet 22. februar 2014 #2 Skrevet 22. februar 2014 Elsk: Endelig ro i huset Kald cola Hat: Trassalder Ingenting på tv...
Gjest Jigglewiggle Skrevet 22. februar 2014 #3 Skrevet 22. februar 2014 Ha ha, må legge til en lørdagsfølelse: Ser på rare besettelser på tlc om en dame som er veldig besatt av barbiedukker så nå føler jeg meg forfriskende normal
LillaGorilla♥♥ Skrevet 22. februar 2014 #4 Skrevet 22. februar 2014 Elsk: -Første familieselskap på miniens vegne unnagjort -Ichabod Crane på opptak -Klar for pizzaspising, bollebaking og lekebesøk imorgen Hat: -Trøtt -Spist alt for mye sjokolade -Mini som igjen har begynt å våkne ørten ganger ila kvelden
frk Nilsen Skrevet 22. februar 2014 #5 Skrevet 22. februar 2014 Masse elsk Brukt masse penger på fin sofa og fin lame til kjellerstua Rødvin og chips God mat Fin mann Flinke unger på sofashopping Hat Verdens dårligste kaffe mocca på Ski storsenter (ja, jeg vet I-landsproblem, men god kaffe er viktig!)
Mrs Smutt & Smilende Skrevet 22. februar 2014 #6 Skrevet 22. februar 2014 Elsk: Potetgull med løøøkh Hat: Potetgull med løøøkh
moota m storebror&lillebror Skrevet 22. februar 2014 #7 Skrevet 22. februar 2014 Masse elsk Brukt masse penger på fin sofa og fin lame til kjellerstua Rødvin og chips God mat Fin mann Flinke unger på sofashopping Hat Verdens dårligste kaffe mocca på Ski storsenter (ja, jeg vet I-landsproblem, men god kaffe er viktig!) Fin lampe eller lama? Ev sofa i lamapels?
moota m storebror&lillebror Skrevet 22. februar 2014 #8 Skrevet 22. februar 2014 Elsk: God dag med mann og lillebror Sex. Selvfølgelig med mannen Filmen på kino var kjekkere enn den vi så når barna var i seng Vinterferie Hat: Kvalmen pga for masse popkorn. Dyr popkorn på kino. Innkommende migrene 90% sikkert.
frk Nilsen Skrevet 23. februar 2014 #9 Skrevet 23. februar 2014 Masse elsk Brukt masse penger på fin sofa og fin lame til kjellerstua Rødvin og chips God mat Fin mann Flinke unger på sofashopping Hat Verdens dårligste kaffe mocca på Ski storsenter (ja, jeg vet I-landsproblem, men god kaffe er viktig!) Fin lampe eller lama? Ev sofa i lamapels? Lampe ja ...dårlig med lama på Bolia...
sug lut Skrevet 23. februar 2014 #10 Skrevet 23. februar 2014 Elsk: Hele uka som har gått Monopol Femti'n Muler Fysio Grammatikk Opplyste mennesker Frø
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå