Anonym bruker Skrevet 22. februar 2014 #1 Skrevet 22. februar 2014 Hvordan er hverdagen? Er det mye krangling, sokker slengt overalt og mye testosteron? Vi prøver på en til, har to gutter, og er overbevist om at neste blir gutt og!:-p Anonymous poster hash: 765a0...165
Gjest Skrevet 22. februar 2014 #2 Skrevet 22. februar 2014 Hehe fire gutter, derav 3 store. Ikke noe spes testestoron her i gården. Stille & rolige gutter faktisk. Rot på rommene deres, ja det er det. Men er de som må rydde der, ikke jeg. Ikke så mye krangling heller faktisk. Mulig jeg har vært heldige med mine gutter? Var værre da de var 3 -6-8 år gamle
Anonym bruker Skrevet 22. februar 2014 #3 Skrevet 22. februar 2014 Jeg var også overbevist om at jeg fikk tre gutter. Men det ble jente til slutt Anonymous poster hash: 8d118...351
Anonym bruker Skrevet 22. februar 2014 #4 Skrevet 22. februar 2014 Jeg var også overbevist om at jeg fikk tre gutter. Men det ble jente til slutt Anonymous poster hash: 8d118...351 får garantert gutt!:-) men det er heeelt ok, vi har alt vi trenger og jeg tror det er fint med brødre!:-) bare tenker på når de blir tenåringer og det ligger tre halvstore menn på sofaen og kanskje ikke orker hjelpe til så mye :-) Anonymous poster hash: 765a0...165
Mor di! Skrevet 22. februar 2014 #5 Skrevet 22. februar 2014 Hvorfor er du så sikker på det? Jeg trodde også vi skulle få en tredje gutt, men så langt sier de jente😉
Anonym bruker Skrevet 22. februar 2014 #6 Skrevet 22. februar 2014 Mine svigerforeldre har bare sønner. Eldste sønnen har to sønner, og de sønnene har produsert to oldebarn av hankjønn. Nest eldste sønnen har også bare sønner. Mannen min og jeg fikk først en sønn og så en sønn til. Altså var de da på tre generasjoner født bare sønner. Vi var 100% sikre på at mennene i denne familien bare produserer mannlige sædceller og var helt innstilt på enda en gutt da vi ventet nr tre, men det ble faktisk jente... Anonymous poster hash: b553a...e4d
Anonym bruker Skrevet 22. februar 2014 #7 Skrevet 22. februar 2014 Mine svigerforeldre har bare sønner. Eldste sønnen har to sønner, og de sønnene har produsert to oldebarn av hankjønn. Nest eldste sønnen har også bare sønner. Mannen min og jeg fikk først en sønn og så en sønn til. Altså var de da på tre generasjoner født bare sønner. Vi var 100% sikre på at mennene i denne familien bare produserer mannlige sædceller og var helt innstilt på enda en gutt da vi ventet nr tre, men det ble faktisk jente... Anonymous poster hash: b553a...e4d da måtte det bli stas med en liten jente Anonymous poster hash: 8d118...351
Anonym bruker Skrevet 22. februar 2014 #8 Skrevet 22. februar 2014 Mine svigerforeldre har bare sønner. Eldste sønnen har to sønner, og de sønnene har produsert to oldebarn av hankjønn. Nest eldste sønnen har også bare sønner. Mannen min og jeg fikk først en sønn og så en sønn til. Altså var de da på tre generasjoner født bare sønner. Vi var 100% sikre på at mennene i denne familien bare produserer mannlige sædceller og var helt innstilt på enda en gutt da vi ventet nr tre, men det ble faktisk jente... Anonymous poster hash: b553a...e4d da måtte det bli stas med en liten jente Anonymous poster hash: 8d118...351
Anonym bruker Skrevet 22. februar 2014 #9 Skrevet 22. februar 2014 Jeg bare vet det blir gutt, har man to av et kjønn er sjansen for at det blir samme neste gang stor! Men det gjør virkelig ikke noe:-) jeg vil bare ha et barn jeg:-) men lurer litt på hvordan disse guttene blir når de blir store! Er deres gutter kompiser? Mye slåssing? Er det mye rot hjemme grunnet de? Anonymous poster hash: 765a0...165
Anonym bruker Skrevet 22. februar 2014 #10 Skrevet 22. februar 2014 Mye rot! Føler jeg maser veldig mye til tider. Virker som om alt jeg sier går tvers gjennom. Ikke noe slåssing eller krangling, gutta er gode venner, men leker/herjer mye og har høyt lydnivå. Litt tafatte, merker ofte de svarer på uten å ha oppfattet spørsmålet. Men også veldig mye kos, gutter er ikke bare "gutter", de er personer med tanker og følelser.. Eldste min har vært over middels glad i å tegne og å skape, og vi kan ha lange og dype samtaler. Det er veldig søtt når de lyer opp hvis jeg har pyntet meg og skal ut, og komplimentene hagler. det er også rørende å se hvor mye de gleder seg til å ovverraske meg til bursdag eller morsdag, på sine måter har innfunnet meg med at det ikke blir langhelger på spa eller shopping, men ferier av det mer aktive slaget. Alle tre har vært gjennom insekts/frosker/ekle dyr fascinasjonen, heldigvis har far i huset tatt seg av den biten. Anonymous poster hash: d8a32...845
Anonym bruker Skrevet 22. februar 2014 #11 Skrevet 22. februar 2014 Jeg bare vet det blir gutt, har man to av et kjønn er sjansen for at det blir samme neste gang stor! Men det gjør virkelig ikke noe:-) jeg vil bare ha et barn jeg:-) men lurer litt på hvordan disse guttene blir når de blir store! Er deres gutter kompiser? Mye slåssing? Er det mye rot hjemme grunnet de? Anonymous poster hash: 765a0...165 Sjansen for at nummer tre blir gutt er større ja, men bare sånn ca 0,5-1 % større enn om du hadde hatt en av hver Det er ikke akkurat snakk om den helt store forskjellen med andre ord. Jeg har tre gutter på 12, 10 og 7 år. De to eldste kan være litt på hverandre og både krangle og direkte sloss, men det aller meste av tiden er de gode venner. 7 åringen er sånn pasifistisk type, så ingen av storebrødrene gidder å prøve å krangle med ham en gang Han er sånn som aldri noen sinne er i konflikt med noen. Litt rot blir det, men jeg oppdrar sønnene våre på samme måte som datteren vår. De skal rydde etter seg og bidra med husarbeid, og da blir det ikke så ille. Om noe så er det datteren vår som roter mest. 12-åringen må mases litt på, men han er også litt unnskyldt fordi han har ADHD og sliter med å se rotet. Men han rydder og ordner når vi peker det ut for ham, og er flink til å gå ut med søppelet, tømme oppvaskmaskinen og lignende. De er også flinke til å både lage mat, og å rydde etter seg, og 7-åringen er en super hjelper når vi bretter klær. Anonymous poster hash: ff250...464
Anonym bruker Skrevet 22. februar 2014 #12 Skrevet 22. februar 2014 Jeg bare vet det blir gutt, har man to av et kjønn er sjansen for at det blir samme neste gang stor! Men det gjør virkelig ikke noe:-) jeg vil bare ha et barn jeg:-) men lurer litt på hvordan disse guttene blir når de blir store! Er deres gutter kompiser? Mye slåssing? Er det mye rot hjemme grunnet de? Anonymous poster hash: 765a0...165 Sjansen for at nummer tre blir gutt er større ja, men bare sånn ca 0,5-1 % større enn om du hadde hatt en av hver Det er ikke akkurat snakk om den helt store forskjellen med andre ord. Jeg har tre gutter på 12, 10 og 7 år. De to eldste kan være litt på hverandre og både krangle og direkte sloss, men det aller meste av tiden er de gode venner. 7 åringen er sånn pasifistisk type, så ingen av storebrødrene gidder å prøve å krangle med ham en gang Han er sånn som aldri noen sinne er i konflikt med noen. Litt rot blir det, men jeg oppdrar sønnene våre på samme måte som datteren vår. De skal rydde etter seg og bidra med husarbeid, og da blir det ikke så ille. Om noe så er det datteren vår som roter mest. 12-åringen må mases litt på, men han er også litt unnskyldt fordi han har ADHD og sliter med å se rotet. Men han rydder og ordner når vi peker det ut for ham, og er flink til å gå ut med søppelet, tømme oppvaskmaskinen og lignende. De er også flinke til å både lage mat, og å rydde etter seg, og 7-åringen er en super hjelper når vi bretter klær. Anonymous poster hash: ff250...464 ser for meg at det kan være fort gjort å ikke kreve for mye av guttene? Altså like mye hjelp som man hadde forventet av en jente? Men klart man må sette krav til de!:-) artig å høre om guttene dine, mine blir ikke så tette da, men håper de blir gode kompiser!:-) Anonymous poster hash: 765a0...165
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå