Anonym bruker Skrevet 22. februar 2014 #1 Skrevet 22. februar 2014 Hva pleier dere å finne på med svigermor på besøk? Hun er her en langhelg, og har plantet seg ned i sofaen og sier at hun er på ferie. Hun har ikke lyst å gå ut eller noe. Det er greit nok det, men vi har to syke barn under 2 år, og den ene har nettopp vært innlagt på sykehus. Ble utskrevet i går. Jeg vet ikke hva som er vanlig, hjelper deres svigermødre til når de er på besøk? Anonymous poster hash: 242a6...1b5
Anonym bruker Skrevet 22. februar 2014 #2 Skrevet 22. februar 2014 Er ungene syke er det unntakstilstander. Hun får bare sitte der tenker jeg. Gi henne fjernkontrollen. Anonymous poster hash: 17b31...d6e
Gjest Løvemusene Skrevet 22. februar 2014 #3 Skrevet 22. februar 2014 Min gjør ikke en dritt.Ba la henne sitte i sofaen? Hehe..
Gjest Skrevet 22. februar 2014 #4 Skrevet 22. februar 2014 Herregud, et voksent kvinnfolk må da klare å skjønne at dere er slitne etter sykehus m.m? Dama burde ha tilbudt seg å hjelpe til med vask, lek eller middag. Ferie? Seriøst??? Skal gi ho ferie jeg! Send røya hit og jeg skal gi ho et malingspann og pensel!
Anonym bruker Skrevet 22. februar 2014 #5 Skrevet 22. februar 2014 Min svigermor ville ha stått over meg og spurt hva jeg hadde gjort for å få ungene syke, så du kunne ha hatt det veldig mye verre. Hun tar en runde i huset, okker seg litt, himler med blikket, og så bytter hun litt om på ting. Deretter sier hun at "uff, jeg skulle gjerne ha vaska litt her eller satt i gang med noe, men jeg har så vondt i ryggen/det blåser'det regner/ sola skinner, så det får bli i morgen. Så okker hun rundt i (det 100% rene og ryddige huser vårt), og når hun drar sier hun at hun er sliten av å hjelpe oss. Gudene vet hva hun forteller andre om meg, men jeg vet at jeg har alt på mitt rene. He he. Anonymous poster hash: 7a17e...bec
Anonym bruker Skrevet 22. februar 2014 #6 Skrevet 22. februar 2014 Er ungene syke er det unntakstilstander. Hun får bare sitte der tenker jeg. Gi henne fjernkontrollen. Anonymous poster hash: 17b31...d6e Hun sitter i sofaen hver gang hun er her, eller driver med ipaden. Ikke noe nytt det. Hun hjelper aldri til, og heller ikke nå som barna er syke og vi er helt utslitte. Men jeg kan kanskje ikke forvente noe, bare la henne drive med TVen :-) Anonymous poster hash: 242a6...1b5
Anonym bruker Skrevet 22. februar 2014 #7 Skrevet 22. februar 2014 Koble ut tv og internett... Anonymous poster hash: dd045...edb
Anonym bruker Skrevet 22. februar 2014 #9 Skrevet 22. februar 2014 Har hun ikke TV hjemme hun da, stakkars Hun er kommet på et planlagt besøk langveisfra så blir vanskelig å be henne gå hjem ;-) Anonymous poster hash: 242a6...1b5
Anonym bruker Skrevet 22. februar 2014 #10 Skrevet 22. februar 2014 Hvorfor lad dere henne fortsette å komme på besøk til dere når dette er oppførselen? Jeg ville fått mannen til å fortelle henne at både hun og vi har det bedre om hun ferierer hjemme eller ett annet sted. Anonymous poster hash: 3f5f5...8e1
Anonym bruker Skrevet 22. februar 2014 #11 Skrevet 22. februar 2014 Svigermor planter oss i sofaen og så steller hun rundt med ungene, matlaging og styrer på. Deilig Hun er fantastisk snill og trivelig. Min mamma derimot.... hun sitter enten i sofa med avisen eller sitter ute og røyker. Anonymous poster hash: 37786...f49
Fero Skrevet 22. februar 2014 #12 Skrevet 22. februar 2014 Har hun ikke TV hjemme hun da, stakkars Hun er kommet på et planlagt besøk langveisfra så blir vanskelig å be henne gå hjem ;-)Anonymous poster hash: 242a6...1b5 Ser jo den, men hva skal hun egentlig hos dere hvis hun ikke er der for å kose seg med dere og ungene? Ser hun virkelig på besøket som ferie, og forventer å få alt kastet etter seg når dere har det travelt og er slitne med syke unger og alt som er?
Mamma_til_2 Skrevet 22. februar 2014 #13 Skrevet 22. februar 2014 Er ungene syke er det unntakstilstander. Hun får bare sitte der tenker jeg. Gi henne fjernkontrollen. Anonymous poster hash: 17b31...d6e Hun sitter i sofaen hver gang hun er her, eller driver med ipaden. Ikke noe nytt det. Hun hjelper aldri til, og heller ikke nå som barna er syke og vi er helt utslitte. Men jeg kan kanskje ikke forvente noe, bare la henne drive med TVen :-) Anonymous poster hash: 242a6...1b5 HAHAHAHA hadde jeg ikke vist bedre hadde jeg trodd vi hadde samme svigermor
Anonym bruker Skrevet 22. februar 2014 #14 Skrevet 22. februar 2014 Så la henne sitte. Hadde gitt beskjed om at med syke unger så blir det ingen oppvarting. Glad min svigermor er av den aktive typen Anonymous poster hash: 33194...2e2
Anonym bruker Skrevet 22. februar 2014 #15 Skrevet 22. februar 2014 Svigermor kritiserer meg eller så er hun ute og shopper siden vi bor i Oslo. Hun kommer tilbake når ungene sover, og når hun drar klager hun over at hun ikke får treffe barna nok når hun er her. Anonymous poster hash: 7a17e...bec
Anonym bruker Skrevet 22. februar 2014 #16 Skrevet 22. februar 2014 Min svigermor ville ha stått over meg og spurt hva jeg hadde gjort for å få ungene syke, så du kunne ha hatt det veldig mye verre. Hun tar en runde i huset, okker seg litt, himler med blikket, og så bytter hun litt om på ting. Deretter sier hun at "uff, jeg skulle gjerne ha vaska litt her eller satt i gang med noe, men jeg har så vondt i ryggen/det blåser'det regner/ sola skinner, så det får bli i morgen. Så okker hun rundt i (det 100% rene og ryddige huser vårt), og når hun drar sier hun at hun er sliten av å hjelpe oss. Gudene vet hva hun forteller andre om meg, men jeg vet at jeg har alt på mitt rene. He he. Anonymous poster hash: 7a17e...bec Kjenner igjen meg 😧😣 Anonymous poster hash: 57a9b...873
skinnfilla Skrevet 22. februar 2014 #17 Skrevet 22. februar 2014 Nok en gang priser jeg meg lykkelig for mine flotte ,hjelpsomme og ikke minst oppegående svigerforeldre De er gull verdt , og det blir satt stor pris på. De er pensjonister og har masse tid og ikke minst lyst til å være sammen med alle sine 12 barnebarn:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå