Anonym bruker Skrevet 22. februar 2014 #1 Skrevet 22. februar 2014 Enkelte ganger når jeg er på do gjør det veldig vondt å bæsje!! (Er ikke hard i magen, så kommer "lett" ut..) Men fyfader det SVIR..brenner rundt åpningen liksom..(heldigvis bare 1 minutt etter jeg er ferdig ca..) Noen som kjenner seg igjen og vet hva dette kan være? :S Sorry for ekle beskrivelser! Jeg vil helst slippe og ringe lege for dette..veldig flau over slike ting Har søkt på bilder på hemoroider på nett, og det ser ikke ut til at jeg har det iallefall Anonymous poster hash: 7cb8f...93f
Anonym bruker Skrevet 22. februar 2014 #2 Skrevet 22. februar 2014 Analfistel kanskje? Anonymous poster hash: 116ce...dd8
Anonym bruker Skrevet 22. februar 2014 #3 Skrevet 22. februar 2014 Det ser helt normalt ut på rumpa så tror ikke det..kjennes ut som er det inni på en måte, som svir veldig ;/ Anonymous poster hash: 7cb8f...93f
Anonym bruker Skrevet 22. februar 2014 #4 Skrevet 22. februar 2014 Det kan se ganske normalt ut selv om det er en rift. Den kan være rett innenfor lukkemuskelen. Kom dette etter en fødsel? Anonymous poster hash: 116ce...dd8
Anonym bruker Skrevet 22. februar 2014 #5 Skrevet 22. februar 2014 Hmm når du sier det hadde jeg ikke dette før fødsel..så ja..Men er 3 mnd siden fødsel og det er den siste måneden det har vært sånn.. Men hvis det er en rift, hva gjør legen med det? Håper han ikke skal se inn i rumpa? Haha. Haaaater sånne "type" problemer altså. Anonymous poster hash: 7cb8f...93f
samlex Skrevet 22. februar 2014 #6 Skrevet 22. februar 2014 Kan godt være hemoroider innvendig. Har veldig god erfaring med alcos anal. Følg bruksanvisning om det er noe du vil prøve.
Anonym bruker Skrevet 22. februar 2014 #7 Skrevet 22. februar 2014 Kan godt være hemoroider innvendig. Har veldig god erfaring med alcos anal. Følg bruksanvisning om det er noe du vil prøve. Er den reseptfri? isåfall skal jeg helt klart kjøpe den! Anonymous poster hash: 7cb8f...93f
Anonym bruker Skrevet 22. februar 2014 #8 Skrevet 22. februar 2014 Hadde en stor rift i nesten et år etter fødsel, sprakk helt bak Mildt sagt jævlig! Til slutt stappet jeg vaselin der en periode og riften grodde vel "åpen". Har ikke hatt trøbbel siden. Snart tjue år siden Anonymous poster hash: 8a0cb...542
Anonym bruker Skrevet 22. februar 2014 #9 Skrevet 22. februar 2014 Hadde en stor rift i nesten et år etter fødsel, sprakk helt bak Mildt sagt jævlig! Til slutt stappet jeg vaselin der en periode og riften grodde vel "åpen". Har ikke hatt trøbbel siden. Snart tjue år siden Anonymous poster hash: 8a0cb...542 Oii, huff! ;O Takk for tips, skal ha det i bakhodet! Anonymous poster hash: 7cb8f...93f
Anonym bruker Skrevet 22. februar 2014 #10 Skrevet 22. februar 2014 Legen vil nok ta en kikk inn i stumpen ja. Ellers kan heller ikke han vite hva det er. Kan også være innvendig hemoroide. Du hadde nok merket det rett etter fødselen, om det var en rift pga fødselen. Men hemoroider kan komme smygende. Du kan prøve å smøre godt med en fet salve i en liten periode før du begynner med noe annet. Type dr eilertsens babysalve, bepanthen eller inotyol(foretrekkes). Smør innvendig også. Anonymous poster hash: 116ce...dd8
Anonym bruker Skrevet 22. februar 2014 #11 Skrevet 22. februar 2014 Legen vil nok ta en kikk inn i stumpen ja. Ellers kan heller ikke han vite hva det er. Kan også være innvendig hemoroide. Du hadde nok merket det rett etter fødselen, om det var en rift pga fødselen. Men hemoroider kan komme smygende. Du kan prøve å smøre godt med en fet salve i en liten periode før du begynner med noe annet. Type dr eilertsens babysalve, bepanthen eller inotyol(foretrekkes). Smør innvendig også. Anonymous poster hash: 116ce...dd8 Takk for tips! Her skal ALLE råd prøves ut før legebesøk. Har ikke legeskrekk, men at en kjekk mann på min egen alder skal se i rumpa mi er litt flaut altså...hihi! Anonymous poster hash: 7cb8f...93f
samlex Skrevet 22. februar 2014 #12 Skrevet 22. februar 2014 Alcos anal er reseptfri👍 Trodde ikke jeg skulle bli kvitt plagsomme hemoroider etter fødsel, men etter at jeg fulgte bruksanvisning til punkt og prikke, er jeg uten plager! Brukte opp to tuber, så sparte ikke på kremen😉
Anonym bruker Skrevet 22. februar 2014 #13 Skrevet 22. februar 2014 Alcos anal er reseptfri👍 Trodde ikke jeg skulle bli kvitt plagsomme hemoroider etter fødsel, men etter at jeg fulgte bruksanvisning til punkt og prikke, er jeg uten plager! Brukte opp to tuber, så sparte ikke på kremen😉 Så bra! Da prøver jeg denne! Anonymous poster hash: 7cb8f...93f
samlex Skrevet 22. februar 2014 #14 Skrevet 22. februar 2014 Gjør det. Vil legge til at for min del ble det litt verre/ ble litt ubehagelig de første dagene av behandlingen , før det ble bedre.
Anonym bruker Skrevet 22. februar 2014 #15 Skrevet 22. februar 2014 Har opplevd det samme etter begge mine fødsler. Smerten kom da renselsen sluttet og varte i en måneds tid. Var en intens, sviende smerte, litt oppe i tarmen liksom. Måtte bare la bæsjen smyge seg ut, enhver bevegelse eller trykk økte smerten. Gikk over etter noen uker. Jeg gjorde ikke noe med det. Anonymous poster hash: 9c606...50e
Anonym bruker Skrevet 22. februar 2014 #16 Skrevet 22. februar 2014 Har opplevd det samme etter begge mine fødsler. Smerten kom da renselsen sluttet og varte i en måneds tid. Var en intens, sviende smerte, litt oppe i tarmen liksom. Måtte bare la bæsjen smyge seg ut, enhver bevegelse eller trykk økte smerten. Gikk over etter noen uker. Jeg gjorde ikke noe med det. Anonymous poster hash: 9c606...50e Som om jeg skulle sagt det selv...lite godt! HI Anonymous poster hash: 7cb8f...93f
Anonym bruker Skrevet 22. februar 2014 #17 Skrevet 22. februar 2014 Har opplevd det samme etter begge mine fødsler. Smerten kom da renselsen sluttet og varte i en måneds tid. Var en intens, sviende smerte, litt oppe i tarmen liksom. Måtte bare la bæsjen smyge seg ut, enhver bevegelse eller trykk økte smerten. Gikk over etter noen uker. Jeg gjorde ikke noe med det. Anonymous poster hash: 9c606...50e Som om jeg skulle sagt det selv...lite godt! HIAnonymous poster hash: 7cb8f...93f Føler virkelig med deg, syntes det var grusomt! Lykke til med å finne noe som lindrer, har tro på at det kan være høytsittende hemorider! Men som sagt, hos meg gikk det bort av seg selv Anonymous poster hash: 9c606...50e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå