Gå til innhold

Vondt med avføring...!


Anbefalte innlegg

Skrevet

Enkelte ganger når jeg er på do gjør det veldig vondt å bæsje!! (Er ikke hard i magen, så kommer "lett" ut..)

 

Men fyfader det SVIR..brenner rundt åpningen liksom..(heldigvis bare 1 minutt etter jeg er ferdig ca..)

 

Noen som kjenner seg igjen og vet hva dette kan være? :S

 

Sorry for ekle beskrivelser!

 

Jeg vil helst slippe og ringe lege for dette..veldig flau over slike ting :P

 

Har søkt på bilder på hemoroider på nett, og det ser ikke ut til at jeg har det iallefall :)

 

Anonymous poster hash: 7cb8f...93f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Analfistel kanskje?



Anonymous poster hash: 116ce...dd8
Skrevet

Det ser helt normalt ut på rumpa så tror ikke det..kjennes ut som er det inni på en måte, som svir veldig ;/

 

Anonymous poster hash: 7cb8f...93f

Skrevet

Det kan se ganske normalt ut selv om det er en rift.  Den kan være rett innenfor lukkemuskelen. Kom dette etter en fødsel?



Anonymous poster hash: 116ce...dd8
Skrevet

Hmm når du sier det hadde jeg ikke dette før fødsel..så ja..Men er 3 mnd siden fødsel og det er den siste måneden det har vært sånn..

 

Men hvis det er en rift, hva gjør legen med det? Håper han ikke skal se inn i rumpa? Haha. Haaaater sånne "type" problemer altså.

 

Anonymous poster hash: 7cb8f...93f

Skrevet

Kan godt være hemoroider innvendig. Har veldig god erfaring med alcos anal. Følg bruksanvisning om det er noe du vil prøve.

Skrevet

Kan godt være hemoroider innvendig. Har veldig god erfaring med alcos anal. Følg bruksanvisning om det er noe du vil prøve.

Er den reseptfri? :) isåfall skal jeg helt klart kjøpe den!

 

Anonymous poster hash: 7cb8f...93f

Skrevet

Hadde en stor rift i nesten et år etter fødsel, sprakk helt bak :P Mildt sagt jævlig! Til slutt stappet jeg vaselin der en periode og riften grodde vel "åpen". Har ikke hatt trøbbel siden.

Snart tjue år siden :)



Anonymous poster hash: 8a0cb...542
Skrevet

 

Hadde en stor rift i nesten et år etter fødsel, sprakk helt bak :P Mildt sagt jævlig! Til slutt stappet jeg vaselin der en periode og riften grodde vel "åpen". Har ikke hatt trøbbel siden.

Snart tjue år siden :)

 

Anonymous poster hash: 8a0cb...542

Oii, huff! ;O Takk for tips, skal ha det i bakhodet! ;)

 

Anonymous poster hash: 7cb8f...93f

Skrevet

Legen vil nok ta en kikk inn i stumpen ja. Ellers kan heller ikke han vite hva det er. Kan også være innvendig hemoroide. Du hadde nok merket det rett etter fødselen, om det var en rift pga fødselen. Men hemoroider kan komme smygende. 

Du kan prøve å smøre godt med en fet salve i en liten periode før du begynner med noe annet. Type dr eilertsens babysalve, bepanthen eller inotyol(foretrekkes). Smør innvendig også. 



Anonymous poster hash: 116ce...dd8
Skrevet

 

Legen vil nok ta en kikk inn i stumpen ja. Ellers kan heller ikke han vite hva det er. Kan også være innvendig hemoroide. Du hadde nok merket det rett etter fødselen, om det var en rift pga fødselen. Men hemoroider kan komme smygende.

Du kan prøve å smøre godt med en fet salve i en liten periode før du begynner med noe annet. Type dr eilertsens babysalve, bepanthen eller inotyol(foretrekkes). Smør innvendig også.

 

Anonymous poster hash: 116ce...dd8

Takk for tips! Her skal ALLE råd prøves ut før legebesøk. Har ikke legeskrekk, men at en kjekk mann på min egen alder skal se i rumpa mi er litt flaut altså...hihi!

 

Anonymous poster hash: 7cb8f...93f

Skrevet

Alcos anal er reseptfri👍 Trodde ikke jeg skulle bli kvitt plagsomme hemoroider etter fødsel, men etter at jeg fulgte bruksanvisning til punkt og prikke, er jeg uten plager! Brukte opp to tuber, så sparte ikke på kremen😉

Skrevet

Alcos anal er reseptfri👍 Trodde ikke jeg skulle bli kvitt plagsomme hemoroider etter fødsel, men etter at jeg fulgte bruksanvisning til punkt og prikke, er jeg uten plager! Brukte opp to tuber, så sparte ikke på kremen😉

Så bra! Da prøver jeg denne! :)

 

Anonymous poster hash: 7cb8f...93f

Skrevet

Gjør det. Vil legge til at for min del ble det litt verre/ ble litt ubehagelig de første dagene av behandlingen , før det ble bedre.

Skrevet

Har opplevd det samme etter begge mine fødsler. Smerten kom da renselsen sluttet og varte i en måneds tid.

Var en intens, sviende smerte, litt oppe i tarmen liksom. Måtte bare la bæsjen smyge seg ut, enhver bevegelse eller trykk økte smerten.

Gikk over etter noen uker. Jeg gjorde ikke noe med det.

 

Anonymous poster hash: 9c606...50e

Skrevet

Har opplevd det samme etter begge mine fødsler. Smerten kom da renselsen sluttet og varte i en måneds tid.

Var en intens, sviende smerte, litt oppe i tarmen liksom. Måtte bare la bæsjen smyge seg ut, enhver bevegelse eller trykk økte smerten.

Gikk over etter noen uker. Jeg gjorde ikke noe med det.

 

Anonymous poster hash: 9c606...50e

Som om jeg skulle sagt det selv...lite godt! HI

 

Anonymous poster hash: 7cb8f...93f

Skrevet

 

Har opplevd det samme etter begge mine fødsler. Smerten kom da renselsen sluttet og varte i en måneds tid.

Var en intens, sviende smerte, litt oppe i tarmen liksom. Måtte bare la bæsjen smyge seg ut, enhver bevegelse eller trykk økte smerten.

Gikk over etter noen uker. Jeg gjorde ikke noe med det. Anonymous poster hash: 9c606...50e

Som om jeg skulle sagt det selv...lite godt! HIAnonymous poster hash: 7cb8f...93f

Føler virkelig med deg, syntes det var grusomt!

Lykke til med å finne noe som lindrer, har tro på at det kan være høytsittende hemorider! :)

Men som sagt, hos meg gikk det bort av seg selv

 

Anonymous poster hash: 9c606...50e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...