Anonym bruker Skrevet 22. februar 2014 #1 Skrevet 22. februar 2014 Selv om jeg vet at det aldri ville ha funket med ham, sånn forholdsmessig. Vi er gamle venner og først i senere tid har jeg fått slike tanker om ham. Vi er begge opptatt på hver vår kant, men jeg lengter etter en ny sms fra ham hele tiden. Vi treffes sjelden, heldigvis, men jeg får ham ikke ut av tankene!!! Andre i samme situasjon? Anonymous poster hash: c4e2a...3e1
Anonym bruker Skrevet 22. februar 2014 #2 Skrevet 22. februar 2014 Jeg tenker på en som jeg var sammen med tidligere, men vi hadde ikke et kjærlighetsforhold. Det var mest sex.. Ikke hele tiden, men jeg tenker nok av og til på hvilken situasjon jeg hadde vært i om jeg hadde valgt han den gangen og ikke flyttet. Det jeg har kommet fram til er at vi ikke hadde vært i et forhold lengre på grunn av hans meninger og vaner. Jeg må bare minne meg selv på å huske hvor godt jeg har det. Gjør det du også! Anonymous poster hash: e5378...413
Anonym bruker Skrevet 22. februar 2014 #3 Skrevet 22. februar 2014 Det er bare det at det er rimelig dødt på intimitetsfronten med min mann. Jeg har ikke følt meg attraktiv på veldig lenge. Så kommer denne gamle vennen som jeg er så glad i og bekjenner at jeg er den han aldri fikk. Det er definitivt en spenning mellom oss, men vi er begge opptatt av å holde familien samlet på hver vår kant, så det har aldri vært snakk om å være utro. .. Men får noen søte meldinger, mistenker at det stort sett er når han har drukket. Da blir jeg stressa, men innerst inne drømmer jeg om flere tegn på at han fortsatt er interessert. Det er jo bare superegoistisk, i og med at det aldri kunne ha blitt noe mellom oss uansett.. HI Anonymous poster hash: c4e2a...3e1
Anonym bruker Skrevet 22. februar 2014 #4 Skrevet 22. februar 2014 Dette høres ut som han jeg snakker om.. Hehe. Det er ikke vits i å dvele med fortiden! Spenning vil det nok alltid være, det er ikke noe galt i det. Jeg er enig i at desse meldingene sikkert kommer når han har litt mindre hemninger.. Jeg føler ofte at jeg og min mann glemmer å snakke med hverandre i hverdagen. Da tar vi en hyttetur alene eller har en kveld uten TV´en. Så snart vi får pratet med hverandre så kommer intimiteten etter hvert. Jeg er også svært nøye med å gi mannen min komplimenter. Da føler han seg bra, og da ser han meg også Jeg har ikke problemer med attraktiviteten min, men jeg har problemer med selvfølelsen (å være flink nok, å være like god som mine søstre osv.) Arbeid med deg selv aktivt. Gjør noe nytt med deg selv. Unn deg noe Hva er det du er misfornøyd med? Anonymous poster hash: e5378...413
Anonym bruker Skrevet 22. februar 2014 #5 Skrevet 22. februar 2014 Takk for fint svar med gode tips Jeg har vel bare følt at jeg en periode har gått fra å alltid få oppmerksomhet fra menn til å bare til nøds oppleve blikkførting - fra 60 åringer!!!! Nå er det akkurat som om at jeg har begynt å få oppmerksomhet fra menn igjen. Jeg tror egentlig jeg alltid har vært avhengig av å være forelsket - og dagdrømmer mye.. Jeg ble i mange år mobbet for å være stygg og feit. Når jeg plutselig opplevde at det snudde ble livet mitt helt annerledes og i mange år har jeg opplevd å ha maaaaange kompiser som har behandlet meg som en prinsesse. Når denne oppmerksomheten forsvinner har jeg vel kanskje sidestilt det med å gå tilbake til å være den lille, stygge jenta - bare 30 år eldre.. HI Anonymous poster hash: c4e2a...3e1
Anonym bruker Skrevet 22. februar 2014 #6 Skrevet 22. februar 2014 Finn en ting du synes er OK. Konsentrer deg om dette. Søk etter bilder på internett. Se på bilder som minner om deg selv. Se at det ikke ser så verst ut! Vi er alle fine på hver sin måte. Husk at personligheten din teller mye mer, og enda mer når en er 30 år eldre Å arbeide med seg selv er hardt arbeid, men ikke så hardt at det ikke er umulig! Jeg har angst-anfall og må arbeide med meg selv om de underliggende grunnene. Det er en drittjobb, men om en blir litt bedre, er det fortsatt en seier! Jeg tror du tenker på denne mannen fordi han er den som for tiden gir deg litt oppmerksomhet. Hvis du greier det, nå eller om en stund: Sett deg ned med mannen din å si at du trenger litt alenetid med han, fortell han at dere må prøve å gi hverandre et kompliment iallefall to ganger i uken! Det er den eneste oppmerksomheten du egentlig trenger Jeg kan love deg at om du får oppmerksomhet fra den rette kanten samtidig som fra den andre, vil du selv kjenne hvilken som er best! Håper du forstår en liten prosentandel av det jeg nå har prøvd å si Anonymous poster hash: e5378...413
Anonym bruker Skrevet 22. februar 2014 #7 Skrevet 22. februar 2014 Jeg forstår alt du sier!! Tusen takk Jeg vet bare ikke om komplimenter fra mannen min hjelper - det betyr ikke noe når det kommer fra ham. Fælt, men sant!! Men jeg vet at dersom jeg går til noen andre går det en viss tid før bekreftelse fra dem ikke betyr noe heller - jeg har alltid vært slik. Jeg klarer ikke legge bort sorgen over at "det første kysset" ikke kommer igjen.. Men jeg elsker familien min overalt, og ville aldri satt den på spill. Håper bare jeg klarer å få til noen av de rådene du kommer med. Det er bare som om all gnist er slukket. Jeg er sikker på at det stemmer som du sier - at jeg tenker på denne kompisen fordi han har gitt meg oppmerksomhet. Det kom på et tidspunkt hvor jeg trengte det som mest, og det tullet veldig med følelsene mine.. Anonymous poster hash: c4e2a...3e1
Anonym bruker Skrevet 23. februar 2014 #8 Skrevet 23. februar 2014 Så godt å høre Jeg vet hva du går igjennom, det er en fase og det vil bli bedre bare du jobber med det. Hver gang du tenker på den han andre- husk ikke bare de positive, men kom på det negative også. Og husk de positive egenskapene mannen din har! Lykke til Anonymous poster hash: e5378...413
Anonym bruker Skrevet 23. februar 2014 #9 Skrevet 23. februar 2014 Uff kjenner meg alt for godt igjen. Men jeg er skikkelig betatt av en yngre kollega. Han flørter mye med de fleste,men det er akkurat som om vi har en spesiell kjemi. Sikkert ønsketenkning . Jeg har verdens beste familie og kunne ikke valgt bedre far til våre barn. Men jeg kjenner livet drar forbi og samboer oppfører seg så gammel. Jeg prøver å holde meg unna kollegaen men trekkes mot han. Det kjennes ut som kjærlighetssorg Anonymous poster hash: 0605a...2c0
Anonym bruker Skrevet 23. februar 2014 #10 Skrevet 23. februar 2014 Ja, det ER en kjærlighetssorg!! Når meldingene kommer kan jeg leve på det en stund, og tar meg i å gå smilende rundt. Som om jeg er forelsket. Også smeller livet i ansiktet, og jeg går kjærlighetssorg fordi dette ikke er noe som kan bli mer enn drømmer.. Vi kommer jo til å møtes face to face også, lurer mer på hvordan det blir. Sist var vi med en gjeng venner på byen og jeg måtte gå over til vann for jeg merket at dømmekraften forsvant. Han er en person dom har betydd så mye for meg gjennom mange år at heg ikke kan gi slipp på vennskapet.. HI Anonymous poster hash: c4e2a...3e1
Anonym bruker Skrevet 23. februar 2014 #11 Skrevet 23. februar 2014 Ja, det ER en kjærlighetssorg!! Når meldingene kommer kan jeg leve på det en stund, og tar meg i å gå smilende rundt. Som om jeg er forelsket. Også smeller livet i ansiktet, og jeg går kjærlighetssorg fordi dette ikke er noe som kan bli mer enn drømmer.. Vi kommer jo til å møtes face to face også, lurer mer på hvordan det blir. Sist var vi med en gjeng venner på byen og jeg måtte gå over til vann for jeg merket at dømmekraften forsvant. Han er en person dom har betydd så mye for meg gjennom mange år at heg ikke kan gi slipp på vennskapet.. HI Anonymous poster hash: c4e2a...3e1 Tror det er helt normalt å få "følelser" for andre i løpet av alle de årene.. Jeg er også sånn, men kunne ikke tenkt meg å være uten samboeren min. Det er han jeg vil gifte meg med, få barn med og ikke klarer meg uten! Men likevel liker jeg oppmerksomhet fra andre menn, trist men sant.. Tror det handler litt om å vite at man har noe å komme med fortsatt.. Og så lenge man ikke forteller om det og heller ikke gjør noe ut av det er det jo ikke utroskap! Jeg drømmer til og med at jeg har sex med andre innimellom.... Og da vil jeg nesten ikke våkne.. Men jeg kan jo ikke si det til mannen min.. Tror nok han ser på andre også, men det er jo greit så lenge det er meg han vil ha! Anonymous poster hash: 65307...48a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå