Gå til innhold

Kan dere få meg til å IKKE være utro???


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Mannen og jeg har slitt i forholdet i mange år, og vi har ikke hatt sex eller nærhet de siste tre årene. Jeg er skikkelig på underskudd på både sex og nærhet.

 

Mannen og jeg krangler sjelden, men forholdet er helt dødt!! Vi har prøvd det meste, inkludert samlivsterapi i over ett år. Han er som en bror for meg, og jeg er helt sikker på at vi aldri kommer til å være intime igjen.

 

Vi holder vel mest sammen pga barna. De er fortsatt små. Men vi snakker aldri om oss, det er egentlig bare blitt som det er blitt. Aner ikke hva han tenker og føler, bortsett fra at han må vel være like desperat som meg?

 

Jeg har nå skaffet meg en potensiell elsker. Vi sender hverandre masse opphissende mailer, og vi planlegger å ta inn på et hotell om et par uker for masse deilig sex. Vi er begge enige om at det mellom oss kun er sex, da han også er gift med barn.

 

Jeg er en som får dårlig samvittighet for alt og ikke klarer å holde noe skjult.

 

Men dette opplegget frister meg, og jeg vet rett og slett ikke om jeg klarer å la være!!! Sånn som jeg føler nå, kommer jeg til å gjennomføre det!

 

Vet det er galt! Kan dere få meg på andre tanker? Har dessverre ingen andre jeg kan snakke med dette om.

 

Anonymous poster hash: fe38a...fe6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vel, jeg er i samme situasjon selv og jeg har gitt etter... Og det var så til de grader verdt det!

 

Anonymous poster hash: b69d4...cc5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du må bare rett og slett ta deg selv i nakken. Det finnes ikke ord for hvor galt og umoralsk dette er, både overfor din familie og elskerens. Gjør det som er ansvarlig og skill deg.

 

Anonymous poster hash: 64b94...90e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du skriver at du er en som får dårlig samvittighet for alt og ikke klarer å holde noe skjult. Du kommer til å ødelegge familien din for en "deilig" helg? Hvis du eier samvittighet, kommer ikke helgen å bli så fantastisk som du tror. 

 

Hvis forholdet til din mann er så dårlig er det vel bedre å gå ifra han, enn å være utro. Det vil ødelegge muligheten for et godt samarbeid i ettertid når det kommer til barna. Er en ting å ikke elske mannen sin lenger, men tenk på barna!



Anonymous poster hash: 76a2f...c39
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med å være helt åpen med mannen om det?

Si at du er kjempefrustrert over at dere ikke har nærhet eller sex lenger, at du nå har truffet en mann som er villig til å gi deg det.

 

Dette er jo egentlig ikke et spørsmål om utroskap eller ikke. Det det er snakk om er jo at du og mannen må ta en beslutning om hva dere gjør med forholdet deres og fremtiden deres. Er dere villige til å gi avkall på alt av nærhet og sex inntil barna blir store? Kan dere evt ha "lov" til å finne dere hver deres elsker/elskerinne for å få dekket nærhet og sex?

 

Du skriver at du er en som får dårlig samvittighet og ikke klarer å holde noe skjult. Dette er noe du vet. Dermed sier du egentlig at du kommer til å fortelle mannen din dette når du har hatt et seksuelt forhold til elskeren.

 

Er det ikke da bedre å snakke med mannen før du gjør noe som helst? Hva har du å tape på det?

Hvis du forteller det i etterkant risikerer du å ødelegge det vennskapelige forholdet dere har, du risikerer at dere ikke greier å samarbeide godt nok ift barna hvis det blir skillsmisse. Du risikerer å sitte med den svarteste samvittigheten noensinne, og du risikerer å ødelegge både din og mannens selvtillit.

 

Hva skjer om du forteller mannen at du har en sjanse til å ha sex med en annen nå?

Dere må snakke om forholdet. Det er jo ikke slik at det kommer som en overraskelse siden dere har hatt problemer lenge. Det som kan skje nå er at dere får en vekker - en vekker som kanskje kan redde forholdet, eller som kan gjøre at dere endelig tar en avgjøresle om at dere ikke har det bra sammen.

 

Hvordan ønsker du selv at livet ditt skal være?



Anonymous poster hash: 9bdc5...bb8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han merker jo sikkert og at forholdet er dødt.
Det beste for alle parter er at du skiller deg, så kan du "finne deg en ny".



Anonymous poster hash: 396a3...c70
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg hadde sagt det til han. Tatt meg en tur på undertøysbutikken og kjøpt meg noe frekt, jeg hadde lagt godviljen til hos mannen min før jeg hadde skreva for noen andre.

 

 

Anonymous poster hash: c32f5...e8a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du og mannen din hatt tid og mulighet til å finne hverandre igjen?

En helgetur for eks?

 

 

Har du stått i sexy undertøy når han kommer hjem fra jobb og bedt han om å ta deg over stuebordet? :D

 

Snakk med ham. Fortell hvor du står. Det er jo ikke sunt for noen, dette her



Anonymous poster hash: 1ffa2...b15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for alle svar. Ja, vi har hatt helgeturer og dratt på kino og ut og spise osv. Ingenting har hjulpet.

 

Og nei, jeg kommer ikke til å iføre meg sexy undertøy og forføre mannen. Det blir som å gjøre det for broren sin. Blir fysisk dårlig bare ved tanken. Grøsser!

 

Det beste må vel være å snakke med mannen om dette. Høre hva han tenker om hele forholdet vårt.

 

Men heller dessverre mot å skreve for en annen mann...

 

HI

 

Anonymous poster hash: fe38a...fe6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det er lavmåls å gå bak ryggen på mannen på dette viset, ta et oppgjør og kom deg videre. Patetiske disse trådene om å ha det så forferdelig at man vurderer / allerede har skaffet seg elsker. Det er skikkelig feigt og respektløst!

 

Anonymous poster hash: 56881...cef

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...