Gå til innhold

Har luktet råttent i munnen min siste halvåret!! Og nå skjønner jeg hvorfor!!


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Har hatt problemer med to visdomstenner, den ene har knekt, og den andre et svært hull. Den som er knekt har jeg foreløpig ikke gjort noe med, men den med hull i har jeg hatt tre tannlege timer på. Kjenner ikke smerter, så tannlegen sa den var død. Skulle trekke den.. Men når han satt bedøvelse fikk jeg smerter i den, så han mente vi heller skulle redde den! Den var betent, så han satt noe greier opp som jeg skulle gå med i to uker.

 

På neste time borret han og styrte på, og sa at nå var den midlertidig rotfylt, og kunne bare være det så lenge den ikke var vond. Noe den ikke er..

 

Har hatt en vond smak i munnen lenge, og i knakk tanna i flere biter! Uten smerte..

 

Satt fast noe mat i går som jeg ikke fikk ut, og styra på lenge. Fikk det ut, men kjente fortsatt noe der! Og ææææææsj!! Drar ut en dott med bandasjegreier som tannlegen bare har latt ligge inni tanna!!! Nå er det hull langt oppi der, men fortsatt ikke vondt.. Har en halv tann igjen, som ser misfarget ut, så er sikkert død...

 

Hvordan er dette mulig???? Har han glemt det inni der eller? Luktet pill råttet så brakk meg!!

 

Skyldt med masse munnskyld og kjenner smaken er nesten borte...

 

Anonymous poster hash: 091af...e71

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er bandasjelignende, og vet han tømte noe antibiotika greier på en slik når han dreiv på. Denne har ligget igjen inni tanna, og så har han bygd opp tanna rundt! Fysj a meg!

 

Anonymous poster hash: 091af...e71

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vanlig at man legger en antibiotikadott p[ den maaten. Noen ganger skjer det som du beskriver.



Anonymous poster hash: 48c49...af9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...