Gå til innhold

Hvor er det dere finner alle disse søplemannfolka??


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Som kaller dere stygge ting, mishandler dere psykisk og fysisk, overser ungene deres og er bare dritt?

Hvorfor får dere barn med slike menn? Hvorfor bor dere med slike menn??

Dette var til de av dere som daglig starter tråder om disse håpløse mannfolka deres, ikke dere andre! Og jeg mener ikke at man ikke skal starte tråder om det, det er jo det anonymforum er her for, men jeg lurer på hvorfor dere GIDDER å være med disse krapylene? Blir så provosert på deres vegne, her hadde en slik mann vært kastet ut på dagen. Glad min er normal og omsorgsfull, bryr seg og meg og barnet og setter oss foran alt.



Anonymous poster hash: ad671...6a1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Lurer på det samme. Alle mine venninner er gift/samboer med barn og INGEN har slik mannfolk.

Ikke jeg heller. Noen ganger blir jeg oppgitt over min man men kan slutte med det når jeg sammenligner med de her inne.

Jeg får i alle fall ting i perspektiv.

 

Anonymous poster hash: 81133...965

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurer på det samme. Alle mine venninner er gift/samboer med barn og INGEN har slik mannfolk.

Ikke jeg heller. Noen ganger blir jeg oppgitt over min man men kan slutte med det når jeg sammenligner med de her inne.

Jeg får i alle fall ting i perspektiv.

 

Anonymous poster hash: 81133...965

 

Hehe, det er sant, hjelper oss å sette ekstra pris på våre snille ;) Men syns likevel utrolig synd i de som må leve med slike gærninger. Eller MÅ de? Hm!

 

Hi

 

Anonymous poster hash: ad671...6a1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja man kan lure, men det er vel noe med at skinnet kan bedra, og plutselig står man i møkk til knes.

 

Men jeg må innrømme at jeg blir flau av meg selv når jeg en sjelden gang blir sur på gubben som plutselig finner ut at han skal støvsuge akkurat når jeg skal se noe på tv...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen velger en sånn mann, idiotisk å tro det. Men blir en forandring underveis og ofte da er man i klisteret. Ofte er jo disse mennene sjarmerene og hyggelige, og ikke alle vil tro at den mannen behandler andre sånn.

Nei man må ikke bo med en sånn mann, men da forandringa skjer er man godt etablert sammen.

 

Anonymous poster hash: 21e73...55c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vel slik at mange ikke stiller så høye krav til partneren, f.eks til intelligens- og evnenivå.

 

Anonymous poster hash: 18bc4...9b1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tror psykopater fins i alle sosiale klasser, og går ikke på intligens. Men di velger ofte en partner di kan ta makta fra, mange kvinner går fra en til en annen med samme tendens.

 

Anonymous poster hash: 21e73...55c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...