Anonym bruker Skrevet 22. februar 2014 #1 Skrevet 22. februar 2014 Gutten vår på 4 mnd har noen små røde blemmer som kommer og går, på akkurat samme plass hver gang, på begge kinnene og et lite område i panna. De blir nesten borte men ikke helt og så kommer de tilbake. Jeg glemte å spørre sist vi var hos helsesøster men skal prøve å få det gjort i løpet av uka. Noen som har tips til noe å smøre på? Det roer seg litt av fete kremer men ikke av A-krem. Lurer på om det kan være atopisk eksem, men klager nabyene da? Gnur de seg for å prøve å klø? Guttungen er blid og fornøyd, så tviler for at utsletta plager han. Kan det være bare hormonutslett? Anonymous poster hash: 8b518...9e4
Anonym bruker Skrevet 22. februar 2014 #2 Skrevet 22. februar 2014 Får barnet fast føde? Høres ut som matallergi noe vårt barn hadde. Be fastlegen om henvisning til hudspesialist så får dere tatt noe tester. Kan jo være melkeallergi også. Vår barn slet i noen år og så ikke ut til tider, så vokste han det fra seg. Anonymous poster hash: 56ae2...953
Anonym bruker Skrevet 22. februar 2014 #3 Skrevet 22. februar 2014 Han har fått mme siden 3 uker gammel, utsletta har han hatt i mer enn to mnd (husker ikke nøyaktig når det kom men trur det var før jul) og har fått litt frukt og grøt i bare en uke. Melkeallergi, skal de ikke ha vondt i magen da? Han gråter ca aldri. Så tviler for matallergi. Men takk for forslaget ) Anonymous poster hash: 8b518...9e4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå