Anonym bruker Skrevet 22. februar 2014 #1 Skrevet 22. februar 2014 Hva jobber du med? Hva tjener du i timen/måneden? Hvor gammel er du? Hvilken utdannelse har du? Er du fornøyd/trives du? Anonymous poster hash: ad645...c3f
Anonym bruker Skrevet 22. februar 2014 #2 Skrevet 22. februar 2014 Nok en tråd for å sjekke om noen man kjenner er her inne eller? Anonymous poster hash: 0f4b6...c27
Anonym bruker Skrevet 22. februar 2014 #3 Skrevet 22. februar 2014 Nok en tråd for å sjekke om noen man kjenner er her inne eller? Anonymous poster hash: 0f4b6...c27 Hehe nei absolutt ikke:) Er nysgjerrig da jeg ønsker å omskolere meg. Hva man jobber med, alder og trivsel er vel ikke nok til å kjenne igjen noen vel? Anonymous poster hash: ad645...c3f
Anonym bruker Skrevet 22. februar 2014 #4 Skrevet 22. februar 2014 Barneverntjenesten Tjener 408 000 Er 30 år Er sosionom med videreutdanning innen vold i nære relasjoner Trives veldig godt Anonymous poster hash: c0e36...6fd
Anonym bruker Skrevet 22. februar 2014 #5 Skrevet 22. februar 2014 Butikkmedarbeider/barneutstyr Tjener 175,- i timen + tillegg Er 30 Har utdannelse innen musikk Trives veldig godt Anonymous poster hash: 4cb25...6d4
mamma07&09 Skrevet 22. februar 2014 #6 Skrevet 22. februar 2014 Jobber med meg selv. Aap på 14200,- brutto i mnd. Trives og det er nødvendig. Så får tiden vise om jeg kommer meg i jobb igjen. Hvilken jobb spiller liten rolle;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå