Gå til innhold

Det var den hyggelige morgenen ....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Din jæææævla drittkjerring skriker han til meg ... Rett foran sønnen min ..

Han er riktignok knapt et år .. Men likevel ... For en hyggelig mann jeg har.

Anonymous poster hash: f28ee...bba

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Og igjen:

Troll.

Du som skriver om Freya. Om mannen som "utnytter" deg om natten.

Og nå skal du late som om du bor i en skadelig hjem

Du er ikke frisk. Og det er motbydelig at du leker med så alvorlige tema.

Anonymous poster hash: aeafe...853
Skrevet

Hva var forhistorien da til denne " hyggelige " uttalelsen ?

Anonymous poster hash: 7e1ea...d14

Skrevet

Absolutt ikke samme !!!

Jeg er liggende med feber, men går ned for jeg hører mye sutring og grining fra sønnen min ..

Kommer og ser at han prøver iherdig å få oppmerksomhet fra far, men far er bare opptatt av spill på mobilen sin.

-kunne du ikke tatt han hvertfall litt, mens jeg får hvilt meg litt før du skal bort ikveld(han skal på fest) nei han måtte spille ferdig runden !! Jeg henter sønnen min og er jævla oppgitt, mens jeg sier til han kom hit du, far er opptatt..

Og det er da far blir drit sur og kaller meg først jævla dust..og da sier jeg til han at nei det er du som er dust, som bare er opptatt med mobilen din når sønne din fortvilet prøver å få oppmerksomheten din. Og det er da det kommer ..Din jævla drittkjerring !!!!!

Er helt kald nå ... Kanskje jeg reagerer ekstra kraftig nå for jeg får skikkelig deja vu fra barndommen, hvor de da er faren min som støtt og stadig skrek ut det ene jævlige etter det andre, mens mamma gikk med kremmeren rygg for hver gang, og som synes mamma var patetisk og feig som aldri gikk fra pappa..

Nå er jeg der selv plutselig ...

Så ikke den komme .....

Skrevet

Er mange som er omtrent avhengig av mobilen sin.

Avtal kjøreregler ang mobilbruk, jeg syns det er ganske uansvarlig å fikle med mobilen konstant mens et lite barn kan gjøre det ene og det andre i den tiden faren er komplett oppslukt.

Frykter du at historien gjentar seg - du kan alltid gå fra mannen.

Skrevet

Er mange som er omtrent avhengig av mobilen sin.

Avtal kjøreregler ang mobilbruk, jeg syns det er ganske uansvarlig å fikle med mobilen konstant mens et lite barn kan gjøre det ene og det andre i den tiden faren er komplett oppslukt.

Frykter du at historien gjentar seg - du kan alltid gå fra mannen.

Det gjentar seg daglig, men da er det jeg som leker og tuller med sønnen. Nå er jeg kjempe dårlig og mest lyst til å ligge rett ut, men når han setter ungen oppi barnegrinda for å spille mobilspill eller se på tv blir jeg helt dårlig og jeg synes det er fullstendig uakseptabelt !!

Mest lyst til å kaste mobilen hans ut av vinduet.. Han sitter å filler med den hele tiden. Det er en kjempe uting. Skal jo ikke være nødvendig å si ifra at kan du legge bort mobilen nå skal vi spise middag, eller kan du legge bort mobilen og passe på ..... litt.

Skrevet

Her tror jeg du bør ta opp et par ting med ham, gi ham beskjed om det på forhånd, så han skjønner at dette er en samtale som tas mellom deg og han og mobilen er ikke velkommen. Og så sier det vel seg selv at det må gjøres uten at sønnen deres er tilstede.

Anonymous poster hash: 23d65...c51
Skrevet

Forstår ikke at du gidder å bo med han jeg!

Anonymous poster hash: 4bcee...2b8

Skrevet

Blir provosert på dine vegne, sånn ble jeg behandla å. Og i terapi fant jeg ut a det går unde psykisk misshandling.

Et spørsmål du bør stille er om du vil at barnet ditt skal se deg bli behandla sånn. Og om han skal behandle sin partner sånndengang.

Anonymous poster hash: 9fc70...479

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...