siot Skrevet 22. februar 2014 #1 Skrevet 22. februar 2014 Har kjøpt mange leker som det viser seg at baby ikke er så interessert i. Han er 9 mnd og veldig aktiv og nyskjerrig. Forslag til gode kvalitetsleker jeg kan kjøpe? Tenkt litt på aktivitetsbord - noen med erfaringer?
Anonym bruker Skrevet 22. februar 2014 #2 Skrevet 22. februar 2014 Det enkle er ofte det beste, har du den bamsen med musikk og lyd? hundebamse. Alle leker med lyd og lys syns min jente var spennende rundt den alderen Anonymous poster hash: fa29e...0d7
Anonym bruker Skrevet 22. februar 2014 #3 Skrevet 22. februar 2014 Min gutt på 8.5 mnd elsker en "rakett" (puttekasse) fra play2learn. Og, en "larve" fra samme firma, morsom å dytte rundt i rommet ellers er bøker med masse farger en hit. Anonymous poster hash: 49621...c14
Anonym bruker Skrevet 22. februar 2014 #4 Skrevet 22. februar 2014 Begynte allerede å legge ut bøker,;enkle puslespill og duplolklosser. Det var ikke noe mer intressert i det enn andre leker, men de hadde noe å vokse på og var tidlig ute med å legge puslespill. Leker har aldri vært intressant veldig lenge. Hadde noen med knapper og lyd, men babyer vil helst leke med det vi voksne har. Mobiltelefon, fjernkontroll, kjøkkenredskaper osv. Anonymous poster hash: f376e...ab0
Anonym bruker Skrevet 22. februar 2014 #5 Skrevet 22. februar 2014 Tom pappeske eller tomme bokser fungerer utrolig bra Enkle er det beste her i huset Min er 17 måneder og lekt med dette fra han var fem måneder... Ellers går det i putte på leker eller puslespill brikker som flyr veggimellom. Anonymous poster hash: a7079...8d9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå