Gå til innhold

Juhuu!:-) Vinterferie en hel uke..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dette var vi sett frem til.

Hva er deres planer? Dere som har fri da og har barna hjemme:-)

Anonymous poster hash: 8c799...ddc

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har liksom hatt "ferie" i uka som gikk, men har alene hatt hendene fulle av sjuke unger. Må på legevakta i morra, minsten ligger inne og hyler i armene til pappaen. Er nå sliten langt inn i sjela. Ikke mye rekreasjon her altså, og starter nok opp på jobb til uka med halvsjuke unger, øyekatarr og frynsete nerver...

Men for all del, god ferie til alle som starter i dag, og håper dere alle får en bedre ferieopplevelse enn meg...

Anonymous poster hash: a616d...51d
Skrevet

Vi reiser til Gran Canaria ! :)

Gleder meg som en unge, luksus hotellm varme, basseng, mat og masse søvn.

Los Americanos here I come! :)

Anonymous poster hash: 4cd79...e36

Skrevet

3 uker til Florida og karibien✈️✈️

Anonymous poster hash: ba03b...a21

Skrevet

Har liksom hatt "ferie" i uka som gikk, men har alene hatt hendene fulle av sjuke unger. Må på legevakta i morra, minsten ligger inne og hyler i armene til pappaen. Er nå sliten langt inn i sjela. Ikke mye rekreasjon her altså, og starter nok opp på jobb til uka med halvsjuke unger, øyekatarr og frynsete nerver...

Men for all del, god ferie til alle som starter i dag, og håper dere alle får en bedre ferieopplevelse enn meg...

Anonymous poster hash: a616d...51d

Så trasig:-( Vi har hatt omgangsyke her også, begynte forrige helg og fortsatt uti uka. Glad det ikke ble i friuka for barna sine del. Kjedelig bruke ferien på sånt.

Ønsker dere god bedring og spesielt til minsten. Stakkars, håper det blir hjelp å få i morgen hos legen.

Skrevet

Vi reiser til Gran Canaria ! :)

Gleder meg som en unge, luksus hotellm varme, basseng, mat og masse søvn.

Los Americanos here I come! :)

Anonymous poster hash: 4cd79...e36

Gran Canaria og Los Americanos? Eeeh...Enten har du feil øy, eller så har du feil by (og du mener vel egentlig playa de las americas?)

Anonymous poster hash: 2883e...099

Skrevet

Og god tur til dere som skal ut å reise! Det høres herlig ut:-)

Vi skal ta livet med ro her hjemme, men blir kanskje en hyttetur. Ellers har vi turplaner med venner, kino, lån av tantebarn, besøk o.l på agendaen.

Skrevet

Jeg er lærer og har denne uka hatt litt sårt tiltrengt avspasering (populært kalt vinterferie :P ). Ingen barn hjemme, da de er hos pappaen sin på ferie. Jeg så da frem til mye alenetid, endel jobb (rettebunker og etterutdanning-nettkurs), litt OL på tv, litt oppussing osv. Og hva har jeg så gjort? JODA: tannverk fra helvete !! Trukket visdomstann og enda mer smerter fra helvete...og så toppa jeg det med feber, kvalme og magevondt. Juhuu!!

Rettebunkene er heldigvis unnagjort, og delvis nettutdanning... Men ikke mye ellers...Soffan, tv, pledd, ibux og paracet...

Håper alle andre har hatt eller får en bedre ferie enn jeg har hatt!! Skal ikke så mye til :P

Anonymous poster hash: 34244...61a

Skrevet

Starter stort med kino og pizza imorgen :)

Ellers blir det nokså rolig. Litt besøk, et par bursdagsfeiringer, blir været noen lunde greit blir det besøk med barna på jobben til mannen. Og picnic i sskogen.

Har også et aldri så lite håp om at vi kan toppe ferien med levering av nye maskiner til firmaet. Sjansen er nok større for at de kommer uka etter, men da blir det forberedelser denne uka :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...