Anonym bruker Skrevet 21. februar 2014 #1 Skrevet 21. februar 2014 Har nettopp sterilisert min pus på 8 mnd, håper på en roligere katt (ikke derfor jeg steriliserte henne, da;)) Akkurat nå (5 dager etter operasjon) er hun slik som hun var før. Når merket dere endringer? Anonymous poster hash: 4c57d...407
Anonym bruker Skrevet 21. februar 2014 #2 Skrevet 21. februar 2014 Har aldri merket endringer på jentene, kun hvis de har kommet i løp og markert, da har de sluttet med det. Tror nok du må regne med at hun forblir kattungeaktig en stund til:p De på veterinærkontoret kunne nok fortalt deg at hukatter ikke reagerer på kastrering på samme måte som hannkatter:) Anonymous poster hash: c54fa...d3c
Anonym bruker Skrevet 21. februar 2014 #3 Skrevet 21. februar 2014 Akkurat som før Anonymous poster hash: 77f01...2f8
Anonym bruker Skrevet 21. februar 2014 #4 Skrevet 21. februar 2014 Hun er akkurat som før Anonymous poster hash: cef59...9f1
Anonym bruker Skrevet 21. februar 2014 #5 Skrevet 21. februar 2014 Akkurat som de var før kastrering. Anonymous poster hash: cea2e...4ff
Anonym bruker Skrevet 21. februar 2014 #6 Skrevet 21. februar 2014 Akkurat som før. Men en 8mnd katt er som de fleste tennåring. Tester grenser og er over alt og spesielt der de ikke skal være. Det har nok roet seg når sommeren er på hell Anonymous poster hash: 5bf12...958
Anonym bruker Skrevet 21. februar 2014 #9 Skrevet 21. februar 2014 Min var vel et par år når hun ble sterilisert. Sloss sjeldent før, nå er hun dronninga i gata. Ellers er hun som før, sær, vet hvem hun tilhører(kun meg:p) og selskapssyk Anonymous poster hash: 9b6ab...ff4
Anonym bruker Skrevet 21. februar 2014 #11 Skrevet 21. februar 2014 Min fikk skikkelig hengemage som bare har blitt verre med årene Søtt Anonymous poster hash: c4cd9...a28
Anonym bruker Skrevet 22. februar 2014 #12 Skrevet 22. februar 2014 Akkurat som før. Men en 8mnd katt er som de fleste tennåring. Tester grenser og er over alt og spesielt der de ikke skal være. Det har nok roet seg når sommeren er på hell Anonymous poster hash: 5bf12...958 Ja, det skal være sikkert hun skjønner godt "nei", men likevell sniker hun seg opp på bord/kjøkkenbenk så fort vi snur oss Anonymous poster hash: 4c57d...407
Anonym bruker Skrevet 22. februar 2014 #13 Skrevet 22. februar 2014 Min fikk skikkelig hengemage som bare har blitt verre med årene Søtt Anonymous poster hash: c4cd9...a28 Hihi våres er så spinkel(ikke for tynn) så håper på en hengemage her også 😂 Anonymous poster hash: 4c57d...407
soleia Skrevet 22. februar 2014 #14 Skrevet 22. februar 2014 Vår pus var ca 6 mnd, i løpetid og heilt gal før me kastrerte ho. Ho roa seg gradvis ned i løpet av dei første vekene etter operasjonen. Ellers er ho akkurat passe tjukk og aktiv ute på sommaren. På vinteren er ho stort sett innekatt, snusar ut i dørsprekken og snur inn att når det er for kaldt. Finn ho lett henslengt på dei raraste plassar rundtom i huset. Ho har vorte 5 år, og er ein del rolegare enn dei første par åra.
Anonym bruker Skrevet 22. februar 2014 #15 Skrevet 22. februar 2014 Min fikk skikkelig hengemage som bare har blitt verre med årene Søtt Anonymous poster hash: c4cd9...a28 Hihi våres er så spinkel(ikke for tynn) så håper på en hengemage her også Anonymous poster hash: 4c57d...407 Glemte å si at hun også ble temmelig dorsk og doven. Men vi steriliserte henne temmelig sent, så kan ha vært det også. Nå er hun en skikkelig sofagris Hihi, krysser fingrene for at din får en kosemage også! Anonymous poster hash: c4cd9...a28
beibilykke Skrevet 22. februar 2014 #16 Skrevet 22. februar 2014 våres lille pus er klin galen.. steriliserte henne og hun er vel mye av det samme!MEN hun er litt eldre nå. så det har alt å si. du har fortsatt en kattunge i hus vår er nå 1 år og 5 mnd i mars. en del roligere men fortsatt klin gal til tider. ;p.. katter er fantastiske dyr!
Anonym bruker Skrevet 22. februar 2014 #17 Skrevet 22. februar 2014 Ingen endring på jenta. Men gutten ble veldig hjemmekjær, lat og litt tykk etterhvert. :-) Anonymous poster hash: 4eb82...d40
Anonym bruker Skrevet 22. februar 2014 #18 Skrevet 22. februar 2014 Blir spennende og se! Har forresten en body på henne nå, det er åpning til hale og bein, men men ikke noe "tisse-luke" eller hva jeg skal kalle det! Haha. Må jeg ta av bodyen hver gang hun skal på do da? Anonymous poster hash: 4c57d...407
Anonym bruker Skrevet 22. februar 2014 #19 Skrevet 22. februar 2014 Blir spennende og se! Har forresten en body på henne nå, det er åpning til hale og bein, men men ikke noe "tisse-luke" eller hva jeg skal kalle det! Haha. Må jeg ta av bodyen hver gang hun skal på do da? Anonymous poster hash: 4c57d...407 Min hadde krage, men kan du ikke bare klippe hull til... Eh... Hulla? Anonymous poster hash: c4cd9...a28
Ziiona Skrevet 22. februar 2014 #20 Skrevet 22. februar 2014 Min fikk skikkelig hengemage som bare har blitt verre med årene Søtt Anonymous poster hash: c4cd9...a28 Hihi våres er så spinkel(ikke for tynn) så håper på en hengemage her også 😂 Anonymous poster hash: 4c57d...407 Det å få hengemage er veldig vanlig når katter kastreres/steriliseres
skjotta Skrevet 22. februar 2014 #21 Skrevet 22. februar 2014 Feit ;-) Vhat she said hun kommer nesten ikke gjennom katteluka. Først kommer hodet, frembeina og skuldre og så må hun spinne og dra vomma gjennom før bakbeina og halen kommer dinglende til slutt... hun ER på diett, men jakter bare det mer...
Ugl@ ruger... Skrevet 22. februar 2014 #22 Skrevet 22. februar 2014 Min steriliserte hunnkatt fyller 7 år i april, er småfet, lunefull, kravstor diva som forlanger kos når det passer henne og kvesser klør hvis man våger å klappe Hennes Majestet i feil øyeblikk. Nåde den som vekker henne brått, jeg har arr både her og der, hun jakter på husets hund ( veskestørrelse) på purr f.....så stakkaren må være noe overvåken. Hvorfor spise kattemat, når bikkjas mat kan stjeles? Til stadighet legger hun " gaver" i form av fugle, muse og froskelik på dørmatta, hun er en seriemorder av dimensjoner. Hun sloss!!! Kjeppjager de fleste nabokatter, men har to valgte kattekompiser hun prøver å smugle inn på nach innimellom. Jeg er overbevist om at katte-spetakkelet kommer til å bli mange og 20 år, ukrutt forgår ikke!
Anonym bruker Skrevet 22. februar 2014 #23 Skrevet 22. februar 2014 Husker ikke når endringen kom, men før hun ble sterilisert så var hun kjempe hissig og klorte. Ganske slem og ubehagelig egentlig. Etterpå var hun kostet og rolig. Liutt hissig er hun enda da. Anonymous poster hash: 0f091...9da
Anonym bruker Skrevet 22. februar 2014 #24 Skrevet 22. februar 2014 Mine to har forresten ikke fått hengemage da. En rasekatt og en huskatt. Anonymous poster hash: 0f091...9da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå