Anonym bruker Skrevet 21. februar 2014 #1 Skrevet 21. februar 2014 Jeg begynte på p-sprøyten i høst og har fått et nytt liv etter mange år med ekstreme menssmerter og blødninger. Men.. Jeg har begynt å svette så utrolig mye under armene. Jeg kan ikke lenger gå i vanlige gensere for jeg svetter igjennom med en gang. Det er nok at jeg smører på ei brødskive så er det vått der. Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre. Jeg har prøvd de fleste forskjellige deodoranter, men det er ingen som hjelper. Det har faktisk kommet til det punktet hvor jeg heller sitter hjemme i stedet for å gå ut blant folk fordi jeg får svettemerker før jeg kommer ut av døra. Noen som har tips? Deodorant eller hva som helst egentlig.. Anonymous poster hash: 678ec...535
Gjest Sekretøsa Skrevet 21. februar 2014 #2 Skrevet 21. februar 2014 Forsøkt aliminiumsklorid? Evt botox om det ikke funker...
Anonym bruker Skrevet 21. februar 2014 #3 Skrevet 21. februar 2014 Aluminiumklorid. Fås på apotek. Ellers finnes det noen piller, men de har en del bivirkninger og er ikke et bra førstevalg. Dridase heter de. Anonymous poster hash: b14f7...09f
Anonym bruker Skrevet 21. februar 2014 #4 Skrevet 21. februar 2014 Jeg brukte en deo spm jeg kjøpte på apoteket, "STOPP" eller noe sånt. Den stoppet faktisk svetten i noen timer. Så da det begynte å renne igjen så vasket jeg meg skikkelig under armene, lot det tørke helt og tok på nytt lag. Anonymous poster hash: 0802a...c2b
Anonym bruker Skrevet 21. februar 2014 #5 Skrevet 21. februar 2014 Vichy 48h fra apoteket. Anonymous poster hash: f98f5...551
Anonym bruker Skrevet 21. februar 2014 #6 Skrevet 21. februar 2014 Forsøkt aliminiumsklorid? Evt botox om det ikke funker... Har ikke prøvd det nei. Er dette en spesiell deodorant med det stoffet? Aluminiumklorid. Fås på apotek. Ellers finnes det noen piller, men de har en del bivirkninger og er ikke et bra førstevalg. Dridase heter de. Anonymous poster hash: b14f7...09f Går på en pillecocktail fra før, så jeg tror kanskje ikke det er lurt med flere, men må jeg så må jeg. Kjenner bare at jeg er så flau at jeg ikke vet om jeg tør å gå til legen med dette.. :/ Anonymous poster hash: 678ec...535
Anonym bruker Skrevet 21. februar 2014 #7 Skrevet 21. februar 2014 Neutral Anonymous poster hash: adc5e...d72
Gjest Sekretøsa Skrevet 21. februar 2014 #8 Skrevet 21. februar 2014 Forsøkt aliminiumsklorid? Evt botox om det ikke funker... Har ikke prøvd det nei. Er dette en spesiell deodorant med det stoffet? Aluminiumklorid. Fås på apotek. Ellers finnes det noen piller, men de har en del bivirkninger og er ikke et bra førstevalg. Dridase heter de.Anonymous poster hash: b14f7...09f Går på en pillecocktail fra før, så jeg tror kanskje ikke det er lurt med flere, men må jeg så må jeg. Kjenner bare at jeg er så flau at jeg ikke vet om jeg tør å gå til legen med dette.. :/ Anonymous poster hash: 678ec...535 Den heter det, aliminiumsklorid.var plaget en stund selv, av typen ekstremt... Det var den eneste som tok det. Er litt mas å få det på siden det kun skal taes på et par dager i uka og ikke når du har barbert deg idag eller Igår, og ikke for mye for da svir det, osv osv. Men funker som gull altså!
Anonym bruker Skrevet 21. februar 2014 #9 Skrevet 21. februar 2014 Forsøkt aliminiumsklorid? Evt botox om det ikke funker... Har ikke prøvd det nei. Er dette en spesiell deodorant med det stoffet? Aluminiumklorid. Fås på apotek. Ellers finnes det noen piller, men de har en del bivirkninger og er ikke et bra førstevalg. Dridase heter de.Anonymous poster hash: b14f7...09f Går på en pillecocktail fra før, så jeg tror kanskje ikke det er lurt med flere, men må jeg så må jeg. Kjenner bare at jeg er så flau at jeg ikke vet om jeg tør å gå til legen med dette.. :/ Anonymous poster hash: 678ec...535 Den heter det, aliminiumsklorid.var plaget en stund selv, av typen ekstremt... Det var den eneste som tok det. Er litt mas å få det på siden det kun skal taes på et par dager i uka og ikke når du har barbert deg idag eller Igår, og ikke for mye for da svir det, osv osv. Men funker som gull altså! Ok, tusen takk! Det skal prøves! Anonymous poster hash: 678ec...535
Anonym bruker Skrevet 21. februar 2014 #10 Skrevet 21. februar 2014 STOP 24 Den er bra! Etter noen dager bruk, svetter du ikke mer. Selvprøvd, og den er ett midt for meg om sommeren. Kjøpes på apoteket, reseptfri. Anonymous poster hash: f9696...9a1
Jallow B Skrevet 21. februar 2014 #11 Skrevet 21. februar 2014 STOP 24 Den er bra! Etter noen dager bruk, svetter du ikke mer. Selvprøvd, og den er ett midt for meg om sommeren. Kjøpes på apoteket, reseptfri. Anonymous poster hash: f9696...9a1 Enig. Jeg elsker den, brukt i ca ti år. Eneste som fungerer ordentlig for meg.
Jippipippi Skrevet 21. februar 2014 #12 Skrevet 21. februar 2014 Nivea glassflaske! Fungerer som bare det! Selger det på vanlige butikker
Anonym bruker Skrevet 21. februar 2014 #13 Skrevet 21. februar 2014 Stop 24 er ingenting i forhold til Aluminiumklorid. Det er det som er virkestoffet i alle antiperspirante deoer, også stop 24, dog litt mindre konsentrert der. Anonymous poster hash: cd58a...2f3
Anonym bruker Skrevet 21. februar 2014 #14 Skrevet 21. februar 2014 Uten tvil aluminiumsklorid! Jeg svettet vilt under armene før! Og kunne bare bruke svarte klær (ikke bomull) Brukte aluminiumsklorid en stund og nå er det helt borte! Kan bruke klær i alle farger nå Det er ganske mange år siden jeg prøvde denne og har ikke trengt å bruke den siden. Men den svir og klær litt, så pass på å ikke påfør hvis du har barberte deg. Du må spare litt hår Anonymous poster hash: 976f9...4ba
Anonym bruker Skrevet 21. februar 2014 #15 Skrevet 21. februar 2014 Stop 24 er min redning Anonymous poster hash: 6e7db...e6f
Anonym bruker Skrevet 22. februar 2014 #16 Skrevet 22. februar 2014 Uten tvil aluminiumsklorid! Jeg svettet vilt under armene før! Og kunne bare bruke svarte klær (ikke bomull) Brukte aluminiumsklorid en stund og nå er det helt borte! Kan bruke klær i alle farger nå Det er ganske mange år siden jeg prøvde denne og har ikke trengt å bruke den siden. Men den svir og klær litt, så pass på å ikke påfør hvis du har barberte deg. Du må spare litt hår Anonymous poster hash: 976f9...4ba Kan gjerne ha skog under armene så lenge jeg slipper svettingen! Anonymous poster hash: 678ec...535
Anonym bruker Skrevet 22. februar 2014 #17 Skrevet 22. februar 2014 Enig i at du bør prøve aluminiumklorid. Jeg var kjempeplaget hele tenårstiden og frem til 21 år. Prøvde da aluminiumklorid og dagen etter var svettinga borte. Brukte den jevnlig en periode, men har nå ikke brukt den på flere år og har null svetting under armene. Anonymous poster hash: b1b8f...543
Ikkesåallerværst Skrevet 22. februar 2014 #18 Skrevet 22. februar 2014 Vichy 48h fra apoteket. Anonymous poster hash: f98f5...551 Samme her.
Anonym bruker Skrevet 22. februar 2014 #19 Skrevet 22. februar 2014 Begynn å gå med singlet under toppen, bruk bomull og ikke syntetiske plagg. Selv har jeg nesten kun svarte overdeler, for da syns det ikke så godt. Ta også med ekstra trøye, hvis du trenger å skifte. Ettersom det begynte etter P-sprøyte, er det sikkert hornonelt. Kanskje det stabiliserer seg etterhvert? Jeg syns vichy, turkis er den som funker best. Hilsen svettus :/ Anonymous poster hash: 83ff9...a22
Anonym bruker Skrevet 22. februar 2014 #20 Skrevet 22. februar 2014 Fest ett truseinnlegg i armhulen på genseren. Anonymous poster hash: 91032...26f
Anonym bruker Skrevet 22. februar 2014 #21 Skrevet 22. februar 2014 Aluminiumklorid. Eneste som funker på meg. Etter et par, tre dagers bruk, svetter jeg ikke i det hele tatt. Men følg bruksanvisningen. Anonymous poster hash: fbf1e...aa4
Anonym bruker Skrevet 22. februar 2014 #22 Skrevet 22. februar 2014 Stop 24 er helt genial, fåes på apotek Anonymous poster hash: b7930...76f
Anonym bruker Skrevet 22. februar 2014 #23 Skrevet 22. februar 2014 Ikke vits i å ta andre råd enn Aluminiumsklorid, ettersom det er virkestoffet i alle de andre nevnte antiperspirante deoene, bare i mindre dose. Aluminiumsklorid er altså kongen på markedet! Anonymous poster hash: cd58a...2f3
Anonym bruker Skrevet 22. februar 2014 #24 Skrevet 22. februar 2014 http://www.vg.no/helse/artikkel.php?artid=10141554 Bør leses.... Anonymous poster hash: 09ccd...e90
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2014 #25 Skrevet 1. mars 2014 Nå har jeg fått kjøpt meg aluminiumklorid. Jeg hadde egentlig mine tvil på om det kom til å virke, for jeg svetter så utrolig mye, og jeg har aldri hellet med meg når det kommer til å bli kvitt plager og å finne gode produkter. Men jeg prøvde. Jeg hadde det på på kvelden og det sved en god del, men det sto at det var vanlig. Neste morgen vasket jeg det bort, men satt ikke på ettersittende eller fargede gensere siden jeg fortsatt tenkte at dette var for godt til å være sant. Etter en dag på jobb hadde jeg egentlig glemt bort hele greia, men da jeg kom hjem for å skifte synes jeg at det var rart det ikke var vått under armene. Jeg begynte nesten å gråte (ja, dette har vært et utrolig sjenerende og ubehagelig problem for meg), og jeg satte på meg en ettersittende grå genser. Den gikk jeg med resten av kvelden uten et eneste svettemerke! Og det var etter å ha laget middag, lekt med unger og gjort husarbeid. Dette høres skikkelig klissete ut, men jeg har faktisk fått et nytt liv! Tusen hjertelig takk for tips og erfaringer her, damer! <3 Anonymous poster hash: 678ec...535
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå