Gå til innhold

Hjelper dere meg med litt brainstorming?


Von Hertelhofen

Anbefalte innlegg

Til hva man kan servere i barnedåp?

 

Og er det noen som har laget maten selv (og da mener jeg ikke kakene)? Hva lagde dere og hvor mange gjester var det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi hadde koldtbord den ene gangen, med varme reinsdyrkaker, kjøttkaker, laks, kokte poteter, potetsalat, fløtegratinerte poteter, grønnsaker, div salater, div kjøttpålegg, hjemmelaget leverposte, "Cabare", reker.. Bare fantasien setter grenser. :)

 

Andre gangen hadde vi selvskutt hjortestek med fløtegratinerte poteter. Rekecoctail til forrett..

 

Fikk mye hjelp til kutting og skrelling av slekt som overnattet hos oss. Fordelen med å bo unna slekten. :)

 

Vi var 30stk i første dåp og 15stk i andre dåp.



Anonymous poster hash: c3369...726
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har hatt heimelaga stroganoff gryterett med heimelaga potetstappe. Og andre gang kalkun (men det var i jula). Ellers er vel koldtbord eller snitter vanlig. Eller kanskje heimelage lasagne med god salat og brød. Nam!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi hadde hjemmelaget koldtbord. Avokado med reker i, karbonader, kyllinglår, potetsalat, diverse salater, diverse brød og dressinger. Og mulig noe annet jeg har glemt. Alt hjemmelaget. Deilig, og ikke for mye arbeid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi hadde hjemmelaget koldtbord. Avokado med reker i, karbonader, kyllinglår, potetsalat, diverse salater, diverse brød og dressinger. Og mulig noe annet jeg har glemt. Alt hjemmelaget. Deilig, og ikke for mye arbeid.

Helt ute av sammenheng men nå fikk jeg lyst på superfries💜

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...