Modesty Blaise. Skrevet 21. februar 2014 #1 Skrevet 21. februar 2014 Nå trenger jeg noen gode tips her, jeg har et lite knøttebøtt som rett og slett nekter å bli lagt av pappaen sin. Legger jeg henne så sovner hun vanligvis som en drøm iløpet av 20 min, men prøver pappa å legge henne så bryter totalt kaos ut. Jeg snakker da ikke om litt sutring, men total vræling, og et lite knøtt som ikke er i nærheten av å roe seg ned. Hun er nå ca 6 mnd, og ennå er det ingen andre enn meg som hun har gått med på at skulle legge henne... Og ja, jeg forstår at mamma er trygt, at det er det hun er vant til, og at det er sånn hun egentlig vil ha det. Men jeg kunne godt ha tenkt meg å ikke måtte være hjemme hver eneste kveld, og at hun går med på at pappa også funker når hun skal sove. Så, har noen av dere noen superlure tips for at pappa skal være bra nok ved leggetid?
Anonym bruker Skrevet 21. februar 2014 #2 Skrevet 21. februar 2014 La far og barn kose seg alene. Det går mye lettere når mor er ute av huset. Eneste som funket hos oss Ut av døra og vips ble han en pappagutt Anonymous poster hash: 50c90...d8e
Modesty Blaise. Skrevet 21. februar 2014 Forfatter #3 Skrevet 21. februar 2014 Hun er pappajente på dagtid, han er allerede hjemme med henne 2 dager i uken i permisjon Og jeg har forsøkt å gå ut og bli borte en stund men det hjelper ikke helt....
SuperFries Skrevet 21. februar 2014 #4 Skrevet 21. februar 2014 Øvelse gjør mester. Gjør det igjen og igjen. Og igjen.
Modesty Blaise. Skrevet 21. februar 2014 Forfatter #5 Skrevet 21. februar 2014 Øvelse gjør mester. Gjør det igjen og igjen. Og igjen. Ja, vi må nok bare fortsette til hun godtar det. Jeg får bare litt vondt av henne, og den vrælinga er ganske så pyton...
Anonym bruker Skrevet 22. februar 2014 #6 Skrevet 22. februar 2014 Øvelse gjør mester. Gjør det igjen og igjen. Og igjen.Ja, vi må nok bare fortsette til hun godtar det.Jeg får bare litt vondt av henne, og den vrælinga er ganske så pyton... Hvor viktig er det for deg å endre dette nå? Er det verd kampen? Vår jente har hatt perioder der hun også bare ville bli lagt av meg. Jeg valgte å gjøre det en stund. Etter noen uker eller måneder prøvde pappaen igjen, og da var det ikke noe problem. Men hvis dette er så problematisk for deg at dusynes det er verd er periode med protester, så kan du jo tvinge henne inn i andre vaner. Anonymous poster hash: 3a58f...ca9
Isola&Lille+julegave Skrevet 22. februar 2014 #7 Skrevet 22. februar 2014 Hvorfor ikke bare godta at det er slik nå? Jenta har behov for mammaen sin. Det er så kort periode uansett.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå