Gå til innhold

Herregud for noen negative kjerringer dere er.


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Helt fabelaktig når du må forsvare et kompliment. Noen som bør tenke seg om to ganger over hvilke sure fitter de fremstår som? Stakkars mannfolk som lever med så snevre kvinnfolk.

 

Anonymous poster hash: 39b54...440

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo mer negative folk er, jo mer positiv blir jeg. Overkompensering, sikkert, men jeg er allergisk mot surmaga, dømmende og ensporede folk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forsøkte å spre litt solskinn og glede jeg, men det ble jo sablet ned som om det var rene kriminaliteten.

 

 

Ja, for dette innlegget sprer jo glede og solskinn?

 

Anonymous poster hash: 0feaa...18b

Anonymous poster hash: 39b54...440

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bittelitt motbør og uenighet, også må du opprette en egen negativ og sur tråd om det? På et DISKUSJONSFORUM?

 

Veldig selektiv den positiviteten din altså :)



Anonymous poster hash: 3d989...e2c
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og du var jo ei riktig solstråle, og ikke minst så mye respekt du viser dine medmennesker (og hvis du ikke skjønte det så var dette sagt ironisk). Personer som kaller andre mennesker "sure fitter" er den mennesketypen jeg respekterer minst, og som fremstår forholdsvis enkle i topplokket.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, for med en gang noen er uenig med deg eller ikke svarer akkurat det du vil høre, så MÅ de jo være sure og negative.Eller ikke? Kanskje du heller burde ta en titt på deg selv og hvordan du ser på dine medmennesker. Ikke minst hvordan du omtaler dem og snakker til dem?



Anonymous poster hash: 0feaa...18b
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest <3Barn&Engler<3

Om det påvirker deg så mye at du skriver eget innlegg om det, så er det vel på tide med en pause her inne, dette er et diskusjonsforum, da er det greit med uenigheter her inne, ellers hadde det vært dødt her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

"Sure fitter"...

Gå og vask munnen din! Og etterpå kan du gå å gjøre noe med kvinnesynet ditt, din sjåvinist!

Eier du ikke oppdragelse?



Anonymous poster hash: 3d989...e2c
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun er sur på meg som forventer av min mann at han både er en god far og ektemann: ;)

? Hvem er du? Du vet visst mer enn meg

 

Anonymous poster hash: 39b54...440

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvem er "dere"?

 

Anonymous poster hash: 89a37...333

De som svarer surt selv om de ikke en gang må. De bare gjør det, for å være. Ja gudene vet hva.

 

Anonymous poster hash: 39b54...440

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

"Sure fitter"...

Gå og vask munnen din! Og etterpå kan du gå å gjøre noe med kvinnesynet ditt, din sjåvinist!

Eier du ikke oppdragelse?

 

Anonymous poster hash: 3d989...e2c

Ny på dib? Har hørt myyyye verre her inne, men enig med deg. Dessuten blir man tatt så mye mer seriøst om man har en dannet språkbruk, så fatter ikke hvorfor enkelte på død og liv skal få seg til å høres ut som usiviliserte neandertalere!

 

Anonymous poster hash: ea363...687

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Hvem er "dere"?

 

Anonymous poster hash: 89a37...333

De som svarer surt selv om de ikke en gang må. De bare gjør det, for å være. Ja gudene vet hva.

 

Anonymous poster hash: 39b54...440

 

 

Så det å kalle noen surf**** og kjerringer, det er positivt og koselig? Det er for å være hyggelig?

 

Anonymous poster hash: 0feaa...18b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...