Gå til innhold

Noen her som har fått betennelse/verk i såret etter å ha trukket en tann?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Etter heftig tannverk tirsdag og natt til onsdag fikk jeg hastetime hos tannlegen-måtte trekke en visdomstann det var hull og verk i.... Fikk MYE bedøvelse, og måtte både kutte i tannkjøtt og sy noen sting etterpå... I ettertid har jeg hatt veldig vondt ! Paracet og ibux lindrer noe, men ikke på langt nær nok...skyller flere ganger om dagen med munnskyll med tanke på bakterier når jeg har spist osv... Har hele tiden en ekkel smak i munn, produserer mye spytt...fikk også feber, og er stadig kvalm.... Kan jeg ha fått infeksjon etter å ha trukket tanna? Eller er det vanlig å ha vondt lenge etterpå? Har nå gått ca 2,5 døgn...

Noen som vet?

 

Anonymous poster hash: ada0e...6b3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg trakk for en mnd siden og hadde vondt i en uke.. Men det ble umiddelbart bedre da jeg begynte å skulle munnen med corsylan. Er det det du skyller med? Det står bakpå at hjelper tilheling etter tannkirurgi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tannlegevakt i morgen dersom tannlegen din har fri på lørdager. Dette er ikke noe du kan skylle deg ut av. Google 'dry socket', sjekk om det stemmer med dine symptomer. Du blir bra igjen, men det må behandles. Hilsen tannlegen

 

Anonymous poster hash: 0bb2e...2a6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tannlegevakt er styggdyrt, så det har jeg rett og slett ikke råd til. Da får jeg heller vente til mandag og ringe tannlegen da...

 

Googlet dry socket, og flere av symptomene stemte bra på meg. Holder på å gå på veggen av smertene...paracet og ibux lindrer litt, men ikke på langt nær nok...

 

HI

 

Anonymous poster hash: ada0e...6b3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk betennelse og MÅTTE til slutt til (vakt)tannlegen. Det ble uutholdelig!

 

Anonymous poster hash: 610e0...b49

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...