Gå til innhold

Hvorfor vil ikke babyen sove om dagen?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Min datter på 3 mnd vil ikke sove på dagen...Dette ender med at hun blir overtrøtt og kjempesurvete hele dagen..Hun sovner under amming, men når jeg legger henne sover hun i MAX 10 minutter så våkner hun.

 

Om natta sover hun 4-5 timer i strekk så det er jo greit.

Har dere noen tips?

 

Det kan vell ikke være noe låsning ettersom hun sover så "lenge" om natta? :)

 

Nettopp vært hos helsesøster og hun legger bra på seg :)

 

Hilsen sliten mamma

 

Anonymous poster hash: d72db...9e2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ta henne med til manuellterapaut eller kiropraktor. Skader ikke :) Kan sies at mine sjeldent sov på dagen. Skjer mye i en kropp så det kommer perioder med lite søvn enten det er dag eller natt.



Anonymous poster hash: 2c547...fb9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var noen på samme barselgruppe som meg som hadde samme problem. De fikk i råd å ha babyen i armene i ca 30 min før de la baby ned. De kommer da visstnok i dyp søvn i følge helsesøster.

 

Anonymous poster hash: be93e...650

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Ta henne med til manuellterapaut eller kiropraktor. Skader ikke :) Kan sies at mine sjeldent sov på dagen. Skjer mye i en kropp så det kommer perioder med lite søvn enten det er dag eller natt.

 

Anonymous poster hash: 2c547...fb9

Hmm, hun har ikke vært sånn så lenge så mulig det er en periode ja :)

 

Anonymous poster hash: d72db...9e2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan jo dra til manuellterapaut for å høre :)

 

Jenta mi var 'avhengig' av nærheten, hun sov mye bedre med oss :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan jo dra til manuellterapaut for å høre :)

 

Jenta mi var 'avhengig' av nærheten, hun sov mye bedre med oss :)

Ja, veldig avhengig hun her også..muligens det kun er det. Men skulle ønske hun klarte å sove litt alene også, så jeg fikk gjort litt mere selv, i huset osv :) men er veldig kos og ha henne inntill 24/7 bare litt upraktisk 😂

 

Anonymous poster hash: d72db...9e2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Var en tråd om akkurat det samme tidligere i dag, så ikke noe ukjent problem iallefall:)

 

Anonymous poster hash: 71aa8...2cc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde det helt likt. Redningen her ble bæresjal, men også babybay som jeg la i litt vinkel. Han lå på brystet en stund før jeg la han over i den. La han helt likt som han lå på brystet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det som funket her når barna var så små var å legge ungen før han ble trøtt :) Når han våknet etter første luren, lot jeg ham være våken i 90 minutter før jeg la ham igjen. Ungen virker pigg og våkn, men sovner som regel raskt. Etter lur nr. 2 gjør jeg det samme igjen, nøyaktig 90 mnutter. Også sov barna ute i vogna, da. Inne sov de max 20 minutter. Dette gjorde jeg på begge mine barn, funket kjempebra.



Anonymous poster hash: b7ef0...714
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...