Anonym bruker Skrevet 21. februar 2014 #1 Skrevet 21. februar 2014 Jeg gikk i sommer ut av et fire år langt forhold som var preget av utroskap, usikkerhet og mye frem og tilbake. Jeg kjempet virkelig for det forholdet, selv om vi ikke hadde barn i lag, og følte at han var den store kjærligheten. Selv når det begynte å gå galt prøvde jeg så hardt for å få det til å fungere. Han er den eneste jeg virkelig har elsket, og ønsket å dele livet med, merkelig nok. Jeg klarte å komme meg ut av det etter de verste sannhetene om utroskap og svik kom ut i sommer. I november traff jeg en kjempesnill og god mann gjennom felles venner. Vi ble raskt forelsket begge to, og selv om jeg følte at det hadde gått kort tid etter bruddet i sommer så valgte jeg å satse. I begynnelsen snakket vi mye om en fremtid i lag og jeg følte at jeg gledet meg masse til et eventuelt liv sammen med han. Det som er så rart er at jeg de siste ukene har fått en så sterk følelse av at det er noe som mangler. Alt er perfekt i teorien og han har alle egenskapene jeg savnet så sterkt i det forrige forholdet. Men jeg føler på en måte at han er feil person. Jeg skulle liksom ønske at det var eksen som var den som kjøpte meg blomster, det spiller ingen rolle at han nye gjør det for det betyr ikke like mye. Jeg var sulteforet på oppmerksomhet med eksen og ble så glad når jeg fikk litt av det jeg ønsket meg, mens nå når jeg har alt det jeg trenger så setter jeg ikke pris på det. Prøver å tolke hva som er galt, men klarer ikke å finne ut av det. Er det bare det at jeg ble så vant til den desperasjonen fra forrige forholdet at jeg savner det? At jeg ikke klarer å nyte det å ha det bra? At det blir "kjedelig" å være i et sunt forhold? Eller er jeg i lag med feil person, at jeg bare ikke har de rette følelsene? Noen som har vært i en lignende situasjon? Anonymous poster hash: d9a82...58f
Anonym bruker Skrevet 21. februar 2014 #2 Skrevet 21. februar 2014 Om du er som meg så er dette mine personlige tanker rundt det du skriver; Jeg tenker at du kanskje hastet inn i et nytt forhold uten å være ferdig følelsesmessig med eksen Om han virkelig var den du elsket så går ikke slike følelser over på så kort tid uansett hvor mye dritt han gjorde mot deg. Og så lenge du fortsatt har følelser for eksen så kan den nye mannen være aldri så flott, men det vil uansett ikke være nok for deg akkurat nå Sender en trøsteklem Anonymous poster hash: 1d624...4d1
Anonym bruker Skrevet 21. februar 2014 #3 Skrevet 21. februar 2014 Ja jeg kjenner meg igjen! Første gang var jeg sulteforet på oppmerksomhet. Levde i 11 år med en egoist. Så fant jeg "drømmemannen" som ga meg all den oppmerksomheten en kvinne kan ønske seg, men da uteble følelsene mine.... Endte da med at jeg var sulteforet på følelser og kjærlighet Tok raskt slutt. Så da jeg endelig ble forelsket i en annen så varte det bare i to år før han ikke gadd mer. Ja ja, tre samboere og to barn ble det. Nr to kunne jeg nok unngått, men man vil jo så gjerne prøve.... Anonymous poster hash: b6357...b55
Elsker livet Skrevet 21. februar 2014 #4 Skrevet 21. februar 2014 Er han kanskje litt kjedelig for deg? En som på papiret er perfekt, men egentlig en tøffel. Jeg vet i alle fall med meg selv at jeg må ha litt motstand for å trives, og da funker det ikke med en nikkedukke samme hvor snill vedkommende er.
Anonym bruker Skrevet 21. februar 2014 #5 Skrevet 21. februar 2014 Tror nok at du som svarte først har mye rett i det... Var nok litt raskt å hoppe i noe nytt og tro at det gamle var glemt, selv om det ikke er noe jeg ønsker meg tilbake til. Han er egentlig ikke kjedelig nei. Med eksen kunne jeg mase om at jeg ville gå ut og spise eller gå på kino i lag, mens nå har jeg en mann som liker sånne ting men jeg har ikke lyst. Føler meg bare likegyldig... Som at når det er med feil person så betyr det ingenting. Vi hadde en prat ikveld, prøvde å forklare litt men vinklet det som at jeg er preget av det tidligere forholdet og derfor sliter litt med de tingene. Kan jo være at jeg holder igjen litt fordi jeg er redd for å bli såret igjen. Men tror egentlig at jeg mangler mye av følelser. Anonymous poster hash: d9a82...58f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå