Gå til innhold

Chicken Ceasar salad på Peppes- styr unna!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var så sterk at den ødela maten:( ble helt rar i magen etterpå. Leste visst ikke menyen godt nok for kyllingbitene var dekt av sterkt krydder...man lærer så lenge man lærer;) forventet en vanlig Cæsar salat. blir pizza neste gang gitt!

Anonymous poster hash: 5ef14...315

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du advarer mot en rett DU ikke likte fordi DU leste feil i menyen?

Jada...

Anonymous poster hash: a7f4c...44e

Skrevet

Jeg vil påstå at man bør styre unna Peppes sånn i det store hele - blærg!! :P

Skrevet

Jeg vil påstå at man bør styre unna Peppes sånn i det store hele - blærg!! :P

Hæ... Peppes som er så godt :)

Anonymous poster hash: d6af6...e3c

Gjest MammaTilKidsa
Skrevet

Peppes pizza er bare en stor klatt halvstekt deig med noe vassent fyll på. At noen gidd å betale så mye penger på noe sånt er ufattelig.

Skrevet

Heia Dolly

Anonymous poster hash: 0ab64...ba5
Skrevet

Peppes pizza er bare en stor klatt halvstekt deig med noe vassent fyll på. At noen gidd å betale så mye penger på noe sånt er ufattelig.

Tror det kommer litt an på hvor man bestiller :) har merket forskjell på en i Oslo og en i Akershus.

Anonymous poster hash: d6af6...e3c

Skrevet

Både Dolly og Peppes har vi sluttet å gå på. Tynn bunn og lite fyll. Vi går heller på lokale pizza plasser og får mer mat for mindre penger :D

Men jeg bestiller alltid pizza når jeg går på en pizzarestaurant, det er som regel det de kan best der :P

Gjest MammaTilKidsa
Skrevet

Tror det kommer litt an på hvor man bestiller :) har merket forskjell på en i Oslo og en i Akershus.Anonymous poster hash: d6af6...e3c

Bor i Bergen. Her er det like tragisk hver bidige gang.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...