Gå til innhold

finnes det noe du kan drive med hjemmefra?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjenner hver dag hvor mye jeg hater å være en del av dette vanvittige samfunnet. Heldigvis har jeg vært tidlig ute med jobb, barn og hus. Om kun 6 år kan jeg fint være uten jobb og allikevel holde hodet over vannet økonomisk. Men noe vil jeg gjøre hver dag. Noen tips? Har stort hus og hage på ca 1 mål.

Anonymous poster hash: e4a93...ce6

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det kan vel være så mangt. Ei i familien har et eget veveri hjemme. Vever duker, filleryer, gulvtepper og.. tja, andre ting som kan veves, antar jeg. Har du et halvstort rom til overs kan du bare sette i gang :) Plass til skrivebord med symaskin i et av hjørnene, og store hyller med stoffer og materialer, og du kan slå deg løs dagen lang.

Anonymous poster hash: d5c0b...130

Skrevet

Det kan vel være så mangt. Ei i familien har et eget veveri hjemme. Vever duker, filleryer, gulvtepper og.. tja, andre ting som kan veves, antar jeg. Har du et halvstort rom til overs kan du bare sette i gang :) Plass til skrivebord med symaskin i et av hjørnene, og store hyller med stoffer og materialer, og du kan slå deg løs dagen lang.

Anonymous poster hash: d5c0b...130

Takk. Det burde jo være mulig. Men er det virkelig noen som kjøper det?

Skrevet

Er du flink i håndarbeid, så kan du jo tjene inn en del på det.. Jeg er hjemmeværende.. I prosessen av uføretrygd.. Men må holde hender i bevegelse, så her strikker jeg, broderer og hekler, tjener ikke all verden på det, men det bidrar nok til at det går litt mer enn bare rundt med økonomien

Anonymous poster hash: 8b79a...656
Skrevet

Plante epletre, bærbusker, og lignende? Lage saft og syltetøy? Men tror du trenger godkjent kjøkken for å lage mat som skal selges videre.

Anonymous poster hash: 3a54f...ba5
Skrevet

Dagmamma, neglstudio, syoppdrag, avlastningshjem osv. Hvis du har utdannet deg i noe så er det jo noen ganger mulig å drive eget foretak hjemme innen det også. Holde kurs i noe som du interesserer deg for kanskje? Eksen min tjente penger på å holde fluebindingskurs hjemme i stua han ;) He he :)

Anonymous poster hash: d2c9f...a60

Skrevet

Birøkting

Anonymous poster hash: a93ca...182

Skrevet

Birøkting

Det har jeg lyst til å prøve. Kan du ha det i etboligfelt? Bor langt ut på landet.

Skrevet

Skrive bøker? Male? Blogge?

Gårdsmat - Egg, grønt osv?

Lage naturprodukter...

Anonymous poster hash: 789c6...22e
Skrevet

Plante epletre, bærbusker, og lignende? Lage saft og syltetøy? Men tror du trenger godkjent kjøkken for å lage mat som skal selges videre.

Anonymous poster hash: 3a54f...ba5

Så lenge man ikke tjener mer enn det som blir sett på som "hobby" så kan man lage mat og selge. Jeg selv selger julebakst i desember, og har på forhånd forhørt meg om det er lovlig, siden jeg gjør det fast, har mattilsynet vært å klarert kjøkkenet mitt, men det er alt :)

Anonymous poster hash: 8b79a...656

Skrevet

Tja jeg ser på weeds nå, der har du jo ett alternativ hehe ;-) Men homeparty feks?

Anonymous poster hash: afaa1...3f2

Skrevet

Tror komunen kan svare om du kan ha bier i boligområdet, el kontakte et birøkterlag. Vet at flere med skog og store hager retter pris på ha bier i xwnerheten pga befrukning av knopper.

Skrevet

Er du dyktig er det gode penger i å brodere bunader.

Skrevet

Språkvask og korrekturlesing, hvis du er god i norsk. Oversettelse, hvis du er god i norsk og et fremmedspråk. Forfatter, hvis du har noe å melde.

Anonymous poster hash: 65c1b...0de

Skrevet

Nettbutikk :-) Jeg har lager i kjelleren og pakkedisk på kjøkkenet.

Anonymous poster hash: ad2dd...4c1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...