Gå til innhold

37+4 kraftig hodepine, kvalm.....


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Er gravid i uke 37+4 og har i hele dag hatt kraftig hodepine og småkvalm. Nå i kveld har jeg fått litt trykkfølese i hodet, akkurat som jeg er hoven bak øynene. Generelt ikke i form. Vondt nederst i magen, vondt/nummen i lårene da jeg får takene i magen, litt vondt i rompa, må stadig tisse, vondt nederst i ryggen. Har hatt mye utflod om dagen, hatt litt følelsen at jeg skal tisse på meg og svir litt i underlivet. Har fått påvist streptokokk B-bakterie og fått behandling for dette. Skal ha intravenøs antibiotika under fødsel.

 

Har de siste dagene også ganske kraftige kynnere eller modningsrier, men takene er ikke jevne så da er det trolig ikke rier og diaré.

 

Litt mindre liv i dag også enn vanlig, men tok en sjokoladebit og et glass cola og da ble det i alle fall bevegelse der inne.

 

Noen som har opplevd lignende? Tips, råd eller erfaringer?

 

 

Anonymous poster hash: 19dc2...95f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ring føden og beskriv sympt, jeg hadde også hodepine da jeg fikk svangerskapsforgiftning.

 

Anonymous poster hash: 71f97...502

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det trenger ikke være noe alvorlig, men ring føden du. Kan være alt fra starten på fødsel til svangerskapsforgiftning.



Anonymous poster hash: 4040a...84a
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde hodepine og generelt dårlig form, hadde lavt stoffskifte og høyt blodtrykk. Hadde tatt en tlf til føden og levert urinprøve og tatt et blodtrykkskjekk.

 

Anonymous poster hash: 8ac6e...7e2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...