Gå til innhold

Noen som bor i Trondheim her?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Lurer på om det skal komme en veibom på hvert veikryss her. Er det enda et som er kommet på Moholt?



Anonymous poster hash: 56b86...8bb
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Noen som blir med å ramponere en hver bom? :P



Anonymous poster hash: 56b86...8bb
Skrevet

Overalt og dobbelt opp....

Mener de ikke kan kreve inn penger på veier som ikke skal utbredes. Men de har vel en 'løsning' på det å...

 

Anonymous poster hash: 2c613...1d0

Skrevet

Er bomvei over alt nå..:(

 

Anonymous poster hash: 1ed97...f81

Skrevet

Kommer nok til å holde meg på sørsiden der jeg bor. Har city syd i nærheten og trenger ikke gjennom bom (enda...) for å komme dit....

Skjønner ikke at de tok de ned i første omgang. Ekstra utgifter. .

 

Anonymous poster hash: 2c613...1d0

Skrevet

Jeg er så irritert nå, heldigvis kan jeg ta bussen "overalt", men skjønner nå hvorfor bussbilletten er dyrere enn i fjor.

Vi skulle alle stillt oss opp en hel uke og sperret for billistene ved bommene. Hei du så sure folk hadde blitt ettersom de skulle på jobb, men jaggu tror jeg det har funket når det hadde gått en stund.



Anonymous poster hash: 56b86...8bb
Skrevet

 

Jeg er så irritert nå, heldigvis kan jeg ta bussen "overalt", men skjønner nå hvorfor bussbilletten er dyrere enn i fjor.

 

Vi skulle alle stillt oss opp en hel uke og sperret for billistene ved bommene. Hei du så sure folk hadde blitt ettersom de skulle på jobb, men jaggu tror jeg det har funket når det hadde gått en stund.

 

Anonymous poster hash: 56b86...8bb

 

Hvorfor stenge for bommene for bilistene? De er ikke grunnen til at billettene er dyrere. De har selv gått ut med at for mange tar buss derfor går prisen opp. Etterspørsel=dyrere billetter....

 

 

 

Anonymous poster hash: 2c613...1d0

Skrevet

 

Jeg er så irritert nå, heldigvis kan jeg ta bussen "overalt", men skjønner nå hvorfor bussbilletten er dyrere enn i fjor.

 

Vi skulle alle stillt oss opp en hel uke og sperret for billistene ved bommene. Hei du så sure folk hadde blitt ettersom de skulle på jobb, men jaggu tror jeg det har funket når det hadde gått en stund.

 

Anonymous poster hash: 56b86...8bb

 

Hvorfor stenge for bommene for bilistene? De er ikke grunnen til at billettene er dyrere. De har selv gått ut med at for mange tar buss derfor går prisen opp. Etterspørsel=dyrere billetter....

 

 

 

Anonymous poster hash: 2c613...1d0

 

Fordi da kan ikke folk komme seg på jobb, de som streiker er sinte, folka som skal på jobb blir sure, og ingen som kjører igjennom bommene eller kommer seg til jobben er jo et megatap for statskassa.

 

Anonymous poster hash: 56b86...8bb

Skrevet

Synes at vi som "pendler" fra distriktet og inn til byen og MÅ bruke bil blir offeret her. Vi som ikke har mulighet til å ta buss (måtte da ha stått opp 0430 for å rekke alle buss skift og levering i barnehage hadde ikke gått). Dette blir dyrt, ser mørkt på dette jeg. Og dette er AP's feil :(

 

Anonymous poster hash: 9c2df...921

Skrevet

Vi kjøper derfor strax el-bil...

 

Anonymous poster hash: ae198...935

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...