Gå til innhold

Når begynner dere å drikke alkohol i kveld?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Nå vet jeg ikke helt hva du mener med å starte å drikke,om du sikter til fest eller? Jeg skal nok ta meg et glass vin eller to utover kvelden. Ikke noe bestemt klokkeslett for det altså ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, nei. Ikke fest eller fylla på noe vis. Men noen små glass vin fks :)

Formulerte meg litt feil



Anonymous poster hash: f0a34...4c3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her skal vi ha gjester i kveld. Koste meg med en øl mens jeg laget ferdig tapasrettene, fet var klokken 17.. Så blir det vin når besøket kommer litt senere:-)

 

Anonymous poster hash: f1e85...582

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Aldri noe spesielt tidspunkt. Når vi er ferdig med kjøring og handlingen er gjort og barna er trygt hjemme.. Da lager vi mat og åpner en flaske rødvin.. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kunne ønske jeg kunne ta meg et glass vin, men er gravid så det blir ihvertfall et år til. Får bli en pose med litt godis istedet



Anonymous poster hash: 964e0...8c6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har så lyst på kald og knusktørr hvitvin! Det lar seg ikke gjøre siden noen bor i livmoren min. Men om tre måneder skal det skåles i champagne!

 

Anonymous poster hash: e6c64...82a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tar som regel et glass vin til middag på fredag. Bryr meg ikke om å vente til barnet har lagt seg om det er derfor du spør

 

Anonymous poster hash: 74e8b...c0c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mannen satt i stuen og drakk en øl mens jeg og søsteren min laget mat på kjøkkenet i femtiden.

 

Etter det har ingen drukket alkohol her i huset og ingen har noen planer om det heller....

 

De gangene det blir drukket alkohol her i huset er det aldri mer enn en enhet og det skjer som regel under middagslagingen.



Anonymous poster hash: 782fb...bb7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter ekstrem svangerskapskvalme i alle 3 svangersskapene klarer jeg nesten ikke alkohol lenger:-( aldri drukket mye, men god vin til deilig mat har alltid vært en nytelse, men nå.. Blææææh. Har blitt Pepsi maxoman i stedet. Kos dere damer!

 

Anonymous poster hash: 6f2a6...e7e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I kveld?? Jeg har da barselpermisjon ;)

Har helt i meg cava siden lunch.

Pussig spørsmål.

Det heter foreldrepermisjon ;-) hehe

Kos deg med cava :-)

 

Anonymous poster hash: 65bc3...ce0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje jeg skulle ta meg et glass vin, siden du spør? ja, det tror jeg så sannelig at jeg gjør! #drikkepress

 

Anonymous poster hash: dbba6...655

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...