Gå til innhold

Hva hadde du valgt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har en baby på 6 mnd som jeg ammer morgen og kveld + en gang midt på dagen.

Skal være en times tid unna i bursdagsfeiring (jentekveld) og skal sove over hos mine foreldre som bor like i nærheten der.

Jeg føler det er fælt å ikke skal amme midt på dagen + morgenen etter hvis babyen ikke blir med. Jeg kommer til å avslutte drikkingen tidlig, og drikker ikke ikke mer enn tre små glass vin, så slik sett kan jeg amme på morgenen etter. 

1. Men hvis jeg skal amme midt på dagen + morgenen etter må mannen min bli med å tilbringe lørdagen der. Mine foreldre er bort i helgen, så da blir de alene.

2. Eller så kan de være hjemme hos oss, og jeg får ikke ammet midt på dagen, kveld og morgen. Kommer meg hjem til ammingen midt på dagen dagen etter.

Hva hadde du valgt?

Anonymous poster hash: a577e...1a3
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er vel egentlig ikke opp til deg, men opp til din mann som skal ha barnet. Han må da vel få velge om han ønsker å sove over hos dine foreldre og at barnet blir ammet eller om han ønsker å bli hjemme og gi barnet flaske med mm eller mme.

Anonymous poster hash: 1d317...5f1
Skrevet

La mannen din bruke litt pappa melk og gi litt slipp ooså koser du deg med jentene dine. :)

Anonymous poster hash: fe320...18b

Skrevet

Tar babyen flaske da? Det gjorde ikke mine, så det ble ikke noen fest på meg før minste var 14 mnd. Helt greit. Ville tatt med babyen, en fest kan man alltids ta igjen;-)

Anonymous poster hash: 7bfdb...999

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...