Maritaso Skrevet 21. februar 2014 #1 Skrevet 21. februar 2014 Jeg Har akkuratt tatt 2 positive graviditetstester. Den siste jeg tok var cb med uke indikator, der stod det 1- 2 uker. Men hvis jeg regner ut fra første dag i siste menstrasjons periode, så blir det 5 uker. hvilken av de to er mest sannsynelig riktig? Sikkert vanskelig å si, men hva tror dere?
Hellibelli Skrevet 21. februar 2014 #2 Skrevet 21. februar 2014 Hei :-) CB regner vel fra unnfangelse, slik jeg har forstått det. Har ikke brukt den selv, men mener å ha lest det her inne en plass :-) Slik at begge "lengdene" kan i teorien være korrekt, det kommer helt an på når eggløsning var.
Maritaso Skrevet 22. februar 2014 Forfatter #3 Skrevet 22. februar 2014 Hei :-) CB regner vel fra unnfangelse, slik jeg har forstått det. Har ikke brukt den selv, men mener å ha lest det her inne en plass :-) Slik at begge "lengdene" kan i teorien være korrekt, det kommer helt an på når eggløsning var. Ja, da forstår jeg. en hvis jeg er 1-2 uker på vei i forhold til CB, så skulle jeg vell vært 3- 4 uker på vei etter min utregning, men det er jo sikkert vanskelig å hvite akkurat. ¨Hvis jeg er 4 uker på vei da, så er det jo bare 1 uke forskjell fra min utregning, å det er nok ikke så galt:) Tusen takk for svar:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå