Gå til innhold

Fjerne barten! Hjelp!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dette har vel ofte vært et tema her inne, men jeg gidder ikke å søke :P

Jeg MÅ fjerne barten som begynner å bli synlig. Så det i dag da sola tittet frem. Har vokser noen ganger tidligere, men huden blir så irritert og jeg får masse små nuppene og kviser akkurat der det er vokset. Det ser jo minst like ille ut. Så hjelp meg damer!!

Anonymous poster hash: 25cb5...f04

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg kjøpte en hårfjerningskrem til ansikt på vits som funket kjempebra!

Synes det gjør så vondt med voks..

Den kostet rundt 80kr

Anonymous poster hash: 0f23c...770

Skrevet

Hvilket merke? Må ha alt i detaljer ;) har du sensitiv hud? Det har jeg, og er så redd for at det skal bli fælt...

Skrevet

Hårfjerningsstrips fra veet? Og ansiktsrens og god fuktighetskrem på etterpå. Rødt i et par dager.

Anonymous poster hash: 335a3...dd1

Skrevet

Den heter "Andrea, gentle hair remover for the face"

Jeg har litt sart hud, men den funket bra på meg :)

Litt rød rett etterpå, men det følger med en sånn lindrende cooling cream med.

Ta på den rett etterpå, det hjelper :)

Bruker den om kvelden og da er jeg helt fin (og bartefri!) dagen etter :-)

Anonymous poster hash: 0f23c...770

Skrevet

VITA skulle det selvfølgelig stå.. Ser nå at jeg har skrevet den er kjøpt på vits ;-)

Skrevet

Tusen takk, sa blir det en tur på vita!

Skrevet

Ett spørsmål til; fjerner du bare på kantene der det er mest? Eller tar du over hele leppen?

Skrevet

No fuzz fra Bliss. Super hårfjerningskrem!! Jeg blir rød og nuppete i lang tid av voks og napping, dessuten tar det så lang tid og er ubehagelig. Med no fuzz så fjerner jeg alt på 5 min. Blir litt rød, men det er borte dagen etter.

Skrevet

Bruker nair sin. Men vet ikke om den selges lengere.

Anonymous poster hash: 50f2d...443

Skrevet

Du får kjøpt et slags "sandpapir" som sliper vekk håret. Så når det kommer ut igjen blir det ikke en stiv bust eller tykkere.

Min venninne bruker bare den nå. Fikk den anbefalt av hudpleieren sin.

Anonymous poster hash: 27d0f...39f

Skrevet

Jeg vokser selv om jeg får små "kviser" etterpå. Alt annet  fjerner ikke håret sånn som det skal, da vokser det enda tykkere.

Anonymous poster hash: 567c8...33b
Skrevet

Er det noen som har fjernet barten med laser, eller som vet om det går ann? Har mest lyst å bli permanent kvitt den :)

Anonymous poster hash: 5eb01...2b5
Skrevet

Jeg går og får elektrolyse på haka og litt på barten. Det kommer litt hår enda men mye lysere enn tidligere.

Anonymous poster hash: 50f2d...443

Skrevet

Threading

Jeg steller brynene mine hos en dame som napper med tråder. Veldig fornøyd :)
Skrevet

Finn en iransk dame/ frisør, så fjerner de den med tråd. Går ganske fort, ingen kjemikalier og håret blir tatt fra roten.

Anonymous poster hash: 577d0...d8e
Skrevet

Jeg tar hårfjerningskremen på hele overleppa, og litt på haka ;-)funker veldig bra! Holder å gjøre det hver 3 dje uke

Skrevet

Jeg tar hårfjerningskremen på hele overleppa, og litt på haka ;-)funker veldig bra! Holder å gjøre det hver 3 dje uke

Hvor lenge lar du kremen virke? Har prøvd å ha den på i de max 8 min som er anbefalt. Men tar nesten ingenting :-/ Bruker Andrea.

Anonymous poster hash: 480d5...168

Skrevet

Fjern med trå. 👍 De flesta salongena kan gjøre det åt deg. Er så bra og håret håller seg borta i ca 3 uker 😊

Skrevet

Fulgte bare pakningsvedlegget, og funker veldig bra på meg ihvertfall :)

Skrevet

Skulle gjerne ha nappa bort både bart og øyenbryn med treading. Men spørs om det er så mye av det her ute på bygda på østlandet.... : / Kan ikke akkurat ta en Oslo-tur hver 3.uke heller

Anonymous poster hash: 030e7...c89
Skrevet

Skulle gjerne ha nappa bort både bart og øyenbryn med treading. Men spørs om det er så mye av det her ute på bygda på østlandet.... : / Kan ikke akkurat ta en Oslo-tur hver 3.uke heller

Du søker opp på youtube og gjør det sjæl.

Skrevet

Du søker opp på youtube og gjør det sjæl.

Ja det hadde nok gjort sæ...! Ha ha : )

Skrevet

Jeg napper med pinsett, au au. Jeg blir også veldig rød og fæl av voksing. Bruker pinsetten både på de lengste hårene på haka og barten, gjør det på kvelden og blir litt rød, men dagen etter er det borte. Men jeg føler at noen av hårene blir tykkere og lengre etter at jeg begynte å nappe..

Anonymous poster hash: 7c7db...6e2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...