Anonym bruker Skrevet 21. februar 2014 #1 Skrevet 21. februar 2014 Noen erfarne der ute som kan hjelpe meg? Trenger hjelp til å snevre inn leteområdet mitt, og har følgende å ta hensyn til: - aug/sept baby - må bære vognen opp til 3. etasje, så helst ikke så tung - firhjuling - brukes på både asfalt/ fin grus/ kjøpesenter - god bag Noen som har gode råd til en førstegangs?? Anonymous poster hash: 2325f...f47
☆☆☆ Skrevet 21. februar 2014 #2 Skrevet 21. februar 2014 Eg er veldig godt nøgd med emmaljunga city cross.
Lyckelin Skrevet 21. februar 2014 #3 Skrevet 21. februar 2014 Enig med stjerna! Det er en av de lettere vognene :-)
Anonym bruker Skrevet 21. februar 2014 #4 Skrevet 21. februar 2014 Akkurat! Ser på det som en veldig stor fordel, da det blir nok å bære til tider! Kommer nok til å benytte meg av buss til tider også, men vil tro at city cross er lett å håndtere sånn sett også? Anonymous poster hash: 2325f...f47
Anonym bruker Skrevet 21. februar 2014 #6 Skrevet 21. februar 2014 Forstår ikke hvirfor noen anbefaler emaljunga til noen som Må BÆRE vogna til 3. Etasje... de er store, tunge og er ikke lette å bære i det hele! Du bør vurdere å se på vogner som bugaboo cameleon, babyjogger city mini get, britax b- motion og mountainbuggy swift. Håper du har ei venninne som har emaljunga, slik at du kan prøvebære den opp, bare husk å hive oppi 6-7 kg, så vet du hvordan det er når barnet er 5-6 mnd.. Anonymous poster hash: 5879e...140
Drammensjente Skrevet 21. februar 2014 #7 Skrevet 21. februar 2014 Enig med de som sier city cross! Har det selv og den er kjempelett God å trille over alt. Selger for øvrig bagdelen hvis det er av interesse
Drammensjente Skrevet 21. februar 2014 #8 Skrevet 21. februar 2014 Forstår ikke hvirfor noen anbefaler emaljunga til noen som Må BÆRE vogna til 3. Etasje... de er store, tunge og er ikke lette å bære i det hele! Du bør vurdere å se på vogner som bugaboo cameleon, babyjogger city mini get, britax b- motion og mountainbuggy swift. Håper du har ei venninne som har emaljunga, slik at du kan prøvebære den opp, bare husk å hive oppi 6-7 kg, så vet du hvordan det er når barnet er 5-6 mnd..Anonymous poster hash: 5879e...140 City cross er IKKE tung! De øvrige Emmaljunga er tunge, det er riktig.
Anonym bruker Skrevet 21. februar 2014 #9 Skrevet 21. februar 2014 Jeg har bært edge til 6. etasje, null problem! Hadde gubben ikke hatt så lange bein hadde vi nok valgt city cross. Vil du ha stor bag er edge å anbefale. Kunne bruke bagen lenger enn de andre i barselgruppa, og junior var 75 cm på 6mndkontrollen! Anonymous poster hash: 80bf7...f6c
Anonym bruker Skrevet 21. februar 2014 #10 Skrevet 21. februar 2014 tfk Anonymous poster hash: cfda2...c03
Fomle84 Skrevet 21. februar 2014 #11 Skrevet 21. februar 2014 Forstår ikke hvirfor noen anbefaler emaljunga til noen som Må BÆRE vogna til 3. Etasje... de er store, tunge og er ikke lette å bære i det hele! Du bør vurdere å se på vogner som bugaboo cameleon, babyjogger city mini get, britax b- motion og mountainbuggy swift. Håper du har ei venninne som har emaljunga, slik at du kan prøvebære den opp, bare husk å hive oppi 6-7 kg, så vet du hvordan det er når barnet er 5-6 mnd..Anonymous poster hash: 5879e...140 City cross er IKKE tung! De øvrige Emmaljunga er tunge, det er riktig.Nitro er også veldig lett.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå