Gå til innhold

Hvilken leilighet synes dere var finest?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Du kan be om private visninger dersom du ikke rekker å se alle 3 på hovedvisning.

 

jeg likte nr 3 best

det var jo et bra tips:)

 

Anonymous poster hash: 463c0...821

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg likte nr 2 best. Nytt og åpent med store og mange vinduer og utsikt. Deilig å sitte på den balkongen i sommerkvelder. Leilighet med balkong ut mot trafikkert vei hadde jeg styrt unna. Men, jeg vet jo ikke hvordan det er å bo i blokk da...



Anonymous poster hash: c0535...683
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns Rugveien 42 ser best ut, men der var det noe høyere fellesutgifter som jo er negativt. RUGVEIEN 83 var også fin, men jeg likte ikke gulvet. Men smaken er som baken :) Vanskelig valg! Skjønner godt at du spør her inne ;) Jeg syns du er heldig som kan velge og vrake i leiligheter - vi er også på boligjakt, men det er ikke ofte det dukker opp akkurat det vi er ute etter. :)



Anonymous poster hash: ce89d...835
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må svare etter hvert som jeg ser på leilighetene, og husker :)

Elsket leilighet nr. 1!

 

Superflott terrasse, tak og gulv er helt etter min smak. Den svarte veggen i spisestua... Tja. Men blir fin med store, hvite rammer eller lyse lerretsbilder.

 

Fine soverom, skap, likte t.o.m. grønnfargen :)

 

Kjøkken: Fint. Ville satt inn overskap fra gulv til tak der kommoden står, eller bygget en skjenk av overskap, og åpne hyller over.

 

Eneste jeg ikke likte var terrakottaflisene i gangen, og flisene på kjøkkenet. Men er i utgangspunktet ikke glad i fliser.

 

En leilighet jeg kunne flyttet rett inn i :)

 

Da er det nr. 2...

 



Anonymous poster hash: 9a613...ccf
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Likte ingenting med leilighet nr. 2

Hadde fått klaustrofobi i den.

 

Så var det nr. 3 :)



Anonymous poster hash: 9a613...ccf
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Likte nr 2 pga fint kjøkken og åpen, så nr 3 pga ovn , mindre rom og ikke åpen løsning men det blir koseligere. Likte ikke nr 1 pga kjøkkenet

 

Anonymous poster hash: 5fcde...9a2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1, 3, 2. Men ville styrt unna høyblokkene.

 

De er jo like ved hverandre, så rekker sikkert å alle visningene. Men er jo ikke så lenge hvert sted.

 

Anonymous poster hash: 39853...2c1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Likte ikke planløsning spis/stue, heller ikke 80-tallskjøkkenet. Fine soverom, likte skapet. Positivt med nytt bad. Likte ikke gulvene, men fint med peis i stua, og strukturen på vegger.

 

Nei, nr. 1 er helt klart min favoritt! :)



Anonymous poster hash: 9a613...ccf
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nr. 2 synes jeg var finest. Mye vinduer som gir godt lys. Fint kjøkken og grei størrelse på badet.

 

Anonymous poster hash: 9a5db...3a1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wow! Tusen takk for mange svar.. Tror vi prioriterer å se på nr 3 først i hvertfall. Så kanskje ta en titt på de andre om det går.. Spennende altså.

 

Anonymous poster hash: 463c0...821

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Husk å gå ut på balkongen for å sjekke trafikkstøyen da... Lykke til på visning!



Anonymous poster hash: 40fbe...444
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt klart nr 3 pga spiseplassen ikke var oppi sofaen. Ellers syntes jeg dette var fine leiligheter alle tre.



Anonymous poster hash: f46e1...451
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...