Gå til innhold

Jobbintervju på mandag!


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hurra så glad jeg er for å ha kommet til det skrittet!

Men du verden som jeg gruer meg:O

 

Har søkt på en bra stilling, og gjorde mitt ytterste for at min søknad og cv skulle framstå ryddig,detaljert og litt interessant.

 

Har jobbet hos konkurrenten deres bare et steinkast unna(for ca7mnd siden, da jeg gikk ut i permisjon).

Og jeg bor i nærheten (7 min med bil).

Jeg er i tillegg 25 år, så vil anse meg selv for å være i en moden alder.

 

Likevel lurer jeg på om sjangsen for å få jobben er gode når jeg har:

 

- Jobbet i tilsvarende kjede

- gode attester fra tidligere jobber, hvor jeg er omtalt som blid, ærlig og flink med å ivareta både kunder og kollegaer

- har bil

- bor i nærheten

- er 25 år

- skrevet en knakende god søknad og cv

 

Hvor store er sjangsen for at min potensielle arbeidsgiver ansetter meg, tror dere?

Har vært på en del intervjuer før, og fikk jobben etter samtalen.

Men dette var for stillinger som ikke var utlyste.

Den jobben jeg søkte på nå derigmot, er utlyst:/

 

Anonymous poster hash: bf021...05d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror du har gode sjanser :-D gå inn til intervjuet som om jobben allerede er din!

Skrevet

Tror du har gode sjanser :-D gå inn til intervjuet som om jobben allerede er din!

Jeg håper det:D

Serviceyrker er det beste jeg vet!

Men frykter det kan være en hel skokk med søkere:S

 

TS

 

Anonymous poster hash: bf021...05d

Skrevet

Lykke til



Anonymous poster hash: 77fa2...67b
Skrevet

 

Tror du har gode sjanser :-D gå inn til intervjuet som om jobben allerede er din!

Jeg håper det:D

Serviceyrker er det beste jeg vet!

Men frykter det kan være en hel skokk med søkere:S

 

TS

 

Anonymous poster hash: bf021...05d

Men når du har erfaring fra konkurrenten og bransjen så ligger du nok veldig godt ann allerede.. Så dette tar du lett :-D krysser fingre for deg!
Skrevet

Da var vel mandagen kommet:P

Skal pakke ned søknaden min og attestene i en perm, og forberede morgendagen..

Det Kverner i hodet mitt nå for hvordan jeg skal ordlegge meg under intervjuet. Jeg må si de riktige tingene slik at arbeidsgiveren føler at jeg er rette damen for jobben.

Derfor ønsker jeg å stille spørsmål ang. arbeidsplassen for å virke meget interessert

 

Jeg skal spørre om hvor mange ansatte hun har, samt om hvordan vaktene fungerer.

 

Hva annet kunne jeg ha spurt om i tillegg?

 

Utover det så skal jeg grave litt på nettet om selve bedriften, for å skaffe meg kunnskaper.

Vil jo ikke framstå som uvitende.

 

Vet jeg har gode sjangser, men det får jo vise seg til slutt.

Inntil videre må jeg nok belage meg på å kjempe om jobben på intervjuet i morgen.

 

Innrømmer at jeg er spent, til tross for at jeg vet jeg er som skapt for jobben:S

 

TS

 

Anonymous poster hash: bf021...05d

Skrevet

Oppdatering fra dagen.

 

Tror jobbintervjuet gikk greit, og fikk høre at det var en fordel at jeg var nordlending(da det er mye driv i slike folk)

:)

Men.., fikk høre av sjefen at 35 stykker har søkt:S

Dere tror vel ikke at alle er blitt intervjuet?

 

Ble også spurt om jeg hadde lang oppsigelsestid på min forrige jobb, og fortalte da at jeg var i permisjon og sto fritt til å søke på andre jobber.

Kan dette spørsmålet være et godt tegn tror dere?

 

Får vite i løpet av uken om jeg har fått jobben eller ikke

 

TS

 

Anonymous poster hash: bf021...05d

Skrevet

Tar nok ikke alle inn til interjuv. Kanskje max 5. Er det jeg har vært ute for iallefall. Og noen ganger 3 stykken. Lykkr til og tvi tvi på at du får den :)

Skrevet

Tar nok ikke alle inn til interjuv. Kanskje max 5. Er det jeg har vært ute for iallefall. Og noen ganger 3 stykken. Lykkr til og tvi tvi på at du får den :)

De pratet om hvordan lønnen er, og spurte i tillegg om jeg hadde en referanseperson.

Lurer på hva dette kan bety?

 

TS

 

Anonymous poster hash: bf021...05d

Skrevet

Dytt

 

Anonymous poster hash: bf021...05d

Skrevet

Det er helt vanlige spørsmål du har fått. Lykke til! :)

Skrevet

 

Tar nok ikke alle inn til interjuv. Kanskje max 5. Er det jeg har vært ute for iallefall. Og noen ganger 3 stykken. Lykkr til og tvi tvi på at du får den :)

De pratet om hvordan lønnen er, og spurte i tillegg om jeg hadde en referanseperson.

Lurer på hva dette kan bety?

 

TS

 

Anonymous poster hash: bf021...05d

 

 

Det betyr at de snakket om lønn og at de ønsker referanser. Hva var det du ikke skjønte?

 

Anonymous poster hash: f43dc...df6

Skrevet

 

 

Tar nok ikke alle inn til interjuv. Kanskje max 5. Er det jeg har vært ute for iallefall. Og noen ganger 3 stykken. Lykkr til og tvi tvi på at du får den :)

De pratet om hvordan lønnen er, og spurte i tillegg om jeg hadde en referanseperson.Lurer på hva dette kan bety?TSAnonymous poster hash: bf021...05d

 Det betyr at de snakket om lønn og at de ønsker referanser. Hva var det du ikke skjønte? Anonymous poster hash: f43dc...df6

Jeg lurte bare på om dette kunne være et godt tegn.

 

TS

 

Anonymous poster hash: bf021...05d

Skrevet

 

 

 

Tar nok ikke alle inn til interjuv. Kanskje max 5. Er det jeg har vært ute for iallefall. Og noen ganger 3 stykken. Lykkr til og tvi tvi på at du får den :)

De pratet om hvordan lønnen er, og spurte i tillegg om jeg hadde en referanseperson.Lurer på hva dette kan bety?TSAnonymous poster hash: bf021...05d
 Det betyr at de snakket om lønn og at de ønsker referanser. Hva var det du ikke skjønte? Anonymous poster hash: f43dc...df6

Jeg lurte bare på om dette kunne være et godt tegn.

 

TS

 

Anonymous poster hash: bf021...05d

 

 

Det er standard.

 

Anonymous poster hash: f43dc...df6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...