Anonym bruker Skrevet 21. februar 2014 #1 Skrevet 21. februar 2014 Baby er kjempe trøtt, gnir seg i øynene og sutrer og er misfornøyd, men samtidig veldig gira. Han er 10mnd. Prøvde å roe ned med rolige aktiviteter som lese og kose med bamse, det har fungert før, men nå ble han bare mer sutrete og skjøv vekk bok og bamse. Forsøkte med pupp, noe som også har fungert før for å roe ned, men han bare biter (har ikke tenner da...) og klyper og er absolutt ikke interessert. Atpåtil gliser han når han gjør det. Har sunget og kost, mens jeg har bysset forsiktig, og da begynte han å glippe med øynene, helt til han spente fra med beina og lagde en slags grynte lyd, og var lys våken igjen. Har lagt han ned i sengen og tatt opp og ned slik vi pleier på kvelden, men nå har det gått en time og han virker lys våken, viser absolutt ingen tegn til å være trøtt lenger..... Nå er det 3timer siden han våknet fra forrige søvn som bare varte i 20 min.... Og jeg mistenker at han ikke kommer til å sove noe før han skal legge seg for kvelden kl 18, og da blir det veldig lang våkenperiode.. Har tatt han ut og lagt på lekematten, men er jo litt bekymret for å vranglære, at bare han holder på lenge nok så gir mamma seg. Har alltid vært konsekvent og det har fungert, men ikke nå........ Kjenner jeg blir skikkelig frustrert! Aner ikke hva jeg skal gjøre når han er slik! Anonymous poster hash: c22bf...45f
Anonym bruker Skrevet 21. februar 2014 #2 Skrevet 21. februar 2014 En tur ut i vogna? Ekstra sulten på noe fast føde? Anonymous poster hash: 374ee...192
Anonym bruker Skrevet 21. februar 2014 #3 Skrevet 21. februar 2014 han spiste ganske stor porsjon mat kl 1, og vogna har aldri fungert på han dessverre.... Men takk for svar! Anonymous poster hash: c22bf...45f
Anonym bruker Skrevet 21. februar 2014 #4 Skrevet 21. februar 2014 Hadde ventet og forsøkt igjen kl 16 med legging. Anonymous poster hash: 374ee...192
Anonym bruker Skrevet 21. februar 2014 #5 Skrevet 21. februar 2014 men hvordan blir det da med natta? Skal jeg forskyve kveldsleggingen også? Anonymous poster hash: c22bf...45f
Karma! Skrevet 21. februar 2014 #6 Skrevet 21. februar 2014 Alle barn er slik i blant Se om du kan lade han opp med en powernap etterhvert. ellers så kan du prøve å legge han en halvtime tidligere for kvelden.
Anonym bruker Skrevet 21. februar 2014 #7 Skrevet 21. februar 2014 Nei, trenger ikke det, her har rutinene endret seg med begge etterhvert som de vokser. Ettermiddagskvil har avogtil vært kl 17 og, fremdeles greit i legge til kvelden. Men mine sover i vognen på dagen, kanskje lettere å skille på dag/nattsøvn for baby, vet ikke. I denne alderen kan de og ofte finne på å bare ha en kvil, for de kjører seg ofte inn på en kvil når de er rundt året. Ingen barn er like, så du får bare prøve deg frem.. Lykke til Anonymous poster hash: 374ee...192
Anonym bruker Skrevet 21. februar 2014 #8 Skrevet 21. februar 2014 nå sovnet han, etter hysterisk gråt, i armene mine..... jeg blir så utrolig lei meg!!! vil ikke at han skal gråte seg i søvn!! Anonymous poster hash: c22bf...45f
Anonym bruker Skrevet 21. februar 2014 #9 Skrevet 21. februar 2014 Er vel ingen trøst, men sånn er min gutt på 10 mnd også. Hver kveld! Blir snart sprø... Anonymous poster hash: 03082...bb1
Anonym bruker Skrevet 21. februar 2014 #10 Skrevet 21. februar 2014 Er vel ingen trøst, men sånn er min gutt på 10 mnd også. Hver kveld! Blir snart sprø... Anonymous poster hash: 03082...bb1 uff, da. Hvor lenge har det pågått? HI Anonymous poster hash: c22bf...45f
Anonym bruker Skrevet 21. februar 2014 #11 Skrevet 21. februar 2014 Han sov forresten bare 30min, men nå er han i strålende humør HI Anonymous poster hash: c22bf...45f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå