Gå til innhold

Til alle treningnarkomane her inne.


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Hvilken sportsbh/topp er best, og hvor lang tid må man regne med å bruke på å bygge opp rumpe, stramme inn mage og lår? 
Hilsen uerfaren og nybitt av treningsbasillen. :) 



Anonymous poster hash: df34d...082
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nike har bra bher. Jeg jogger to ganger i uka og trener til 30 days shred to-tre ganger i uka. Jeg har gått ned i kg og omkrets. Føler at armer og ben er sterkere. Magen er fortsatt ganske bløt..

 

Anonymous poster hash: 8d967...663

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøpte den billigste på xxl. Kjøpt en med hempe i ryggen. Hater de som trekkes over hodet.

Ang å stramme opp kommer det helt an på utgangspunktet ditt. Umulig å svare på.

 

Anonymous poster hash: 44fe8...070

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøpte den billigste på xxl. Kjøpt en med hempe i ryggen. Hater de som trekkes over hodet.

Ang å stramme opp kommer det helt an på utgangspunktet ditt. Umulig å svare på.

 

Anonymous poster hash: 44fe8...070

Takk for svar. Jeg er veldig slank, men lite (les:ingen!) muskler, har grei kondis og er glad i å stå på. 

 

Anonymous poster hash: df34d...082

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

Kjøpte den billigste på xxl. Kjøpt en med hempe i ryggen. Hater de som trekkes over hodet.

Ang å stramme opp kommer det helt an på utgangspunktet ditt. Umulig å svare på.

 

Anonymous poster hash: 44fe8...070

Takk for svar. Jeg er veldig slank, men lite (les:ingen!) muskler, har grei kondis og er glad i å stå på.

 

Anonymous poster hash: df34d...082

Om du alt er på den vekten du skal ha vil du ganske raskt merke du blir strammere. Jeg merket stor forskjell på en måned.

Ta bilder av deg selv i bare undertøyet. Selvom du ikke merker så mye forskjell vil du se det når du sammenligner bilder.

Lykke til. ;-)

 

Anonymous poster hash: 44fe8...070

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har to jeg trekker over hodet, ikke hemper. Vil være sikker på at alt er helt på plass og sitter stramt, kjedelig med hoppende pupper under løpeturen.

 

Sørg for at du prøver litt forskjellige, så du finner den som passer deg, og at ting sitter der de skal :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tror jeg merket virkelige resultater etter 2 mnd med trening. Trente 2 timer 6 dager i uken :) Trente kun styrke, ikke noe annet - hater å løpe. 

Akkurat nå trener jeg ikke pga vi har flyttet, kjenner det virkelig på kroppen :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hm, blir spennende å se hva jeg får til og om jeg kommer noen vei i det hele tatt :) 
Hvilken str bør man ta i sportsbh om man har f.eks 75d i vanlig bh str. Er oppgitt mye i small og slike str ser jeg :) Jammen ikke lett dette...



Anonymous poster hash: df34d...082
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...