Anonym bruker Skrevet 21. februar 2014 #1 Skrevet 21. februar 2014 Åpnet strimlet svinekjøtt forrige helg. Datoen er 27 februar. Har lagt i pose i kjøleskapet. Tror dere den er spiselig? Har så dårlig lukte sans visst noen sier jeg må lukte. Anonymous poster hash: 09c77...d5a
Anonym bruker Skrevet 21. februar 2014 #2 Skrevet 21. februar 2014 Huff Kast Anonymous poster hash: 4c771...9f8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå