Busy_bee Skrevet 21. februar 2014 #1 Skrevet 21. februar 2014 Er det noen som har prøvd dette setet? Passer det greit allerede som sete nr. 2, eller blir det litt stort? Hvordan passer det i bilen? F.eks. SUV modeller og miniSUVer? Går de fint bak førersetet også?
Anonym bruker Skrevet 21. februar 2014 #2 Skrevet 21. februar 2014 Vi kan ikke ha det bak førersetet i vår V70. Men setet er supert! Bedre enn izi kid, britax to way elite, britax hi way. Anonymous poster hash: f138f...82f
Gjest Husfrua Skrevet 21. februar 2014 #3 Skrevet 21. februar 2014 Vi er super fornøyd! Har hatt besafe før og tror dette tar stor plass som de fleste besafe seter.Vi har hatt plassproblemer i andre biler, men ikke i den vi har nå.Fine bilen vår💓
Gjest UndrendeUllteppe Skrevet 21. februar 2014 #4 Skrevet 21. februar 2014 Funker supert her! Har det bak førersetet i en Mazda CX5, null problem. Det er mest jeg som kjører da, er 169 høy. Veldig behagelig sete, God plass og kan definitivt brukes som sete nr to
Busy_bee Skrevet 21. februar 2014 Forfatter #5 Skrevet 21. februar 2014 Takk! Da høres det ut som det kan gå greit for meg ihvertfall. Kan bli litt trangt for mannen, men han har størst bil heldigvis. :-) synes det ser veldig godt ut det setet, så da får jeg sende mannen ut og handle. :-)
Appelsinpiken Skrevet 21. februar 2014 #6 Skrevet 21. februar 2014 Er et kjempegodt sete, men vi må ha det bak passasjersetet siden mannen ofte kjører (avensis). Vi er iallefall kjempefornøyd med det
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå