Anonym bruker Skrevet 21. februar 2014 #1 Skrevet 21. februar 2014 Det står på nett at man til pass skal ta passbilde på politistasjonen. Det står også at barn under 3 år bør ha med eget bilde. Har ei som akkurat har fylt 3. Vet ikke om det er noe poeng i å prøve å ta bildet i sånn boks hos politiet. Det er vel slik at dersom bildet ikke skulle bli "riktig" (hun gaper, snur seg litt, håret er foran ansikt osv...) så kan vi vel ikke ta ubegrensa med bilder av henne i denne kiosken, må vel bare ta en sjanse og betale per gang jeg trykker på "ta bilde"? Bør jeg ta sjansen på å ta med eget bilde, og hvor i så fall får man tatt slike som er bedre enn de boksene man tar bilde i på politistasjonen? Anonymous poster hash: e8287...f2f
Anonym bruker Skrevet 21. februar 2014 #2 Skrevet 21. februar 2014 Er det i Oslo? I så fall: man får se bildet på skjermen, og kan trykke godkjenn eller forkast - og evt ta et nytt bilde uten å betale på nytt. Maskinen tar forresten kort. Anonymous poster hash: 72b0b...a1f
Anonym bruker Skrevet 21. februar 2014 #3 Skrevet 21. februar 2014 Ok, kanskje der er likt på alle automatene. Er i Trondheim. Anonymous poster hash: e8287...f2f
moota m storebror&lillebror Skrevet 21. februar 2014 #4 Skrevet 21. februar 2014 Ring og spør om du vil være sikker Vi tok med passbilder til våre barn, bortkasta penger for de tok nye på politistasjonen. Det er ulik praksis rundt forbi.
Anonym bruker Skrevet 21. februar 2014 #5 Skrevet 21. februar 2014 Ring og spør om du vil være sikker Vi tok med passbilder til våre barn, bortkasta penger for de tok nye på politistasjonen. Det er ulik praksis rundt forbi. Er det jeg og tenker litt på, siden de ønsker at alle over 3 år skal ta bilde der, så er det ikke sikkert de vil bruke noe annet bilde uansett. På politiets nettsider står det generelle regler for hele landet hvis jeg ikke har misforstått så skal vel egentlig være ganske like regler tror jeg. Men litt kjedelig om vi ikke får til å ta bildet der. Anonymous poster hash: e8287...f2f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå