Anonym bruker Skrevet 21. februar 2014 #1 Skrevet 21. februar 2014 Slutt å svar! Er det mulig å være så frekke? Jeg syter ikke om at vi begge ikke får dekt. Jeg spurte bare. Har ongen problem med å dekke den ene selv. Begge om så var. Det var bare ett spørsmål. SELVFØLGELIG skal vi begge være med. Det gjelder den lille gutten vår og han skaø utredes for alvorlig sykdom og skal bl.a. i narkose. Om samboer går glipp av lønn, bonus eller en million i lønnsinntekter er uinneressant! Takk for masse ekstra dårlig energi. Det trengte jeg spesielt godt i dag! Ha ei fantastisk god helg! Anonymous poster hash: c2460...4d0
me_87 Skrevet 21. februar 2014 #2 Skrevet 21. februar 2014 Å hvorfor i alle dager klager du nytt innlegg om det da??
Anonym bruker Skrevet 21. februar 2014 #3 Skrevet 21. februar 2014 Nå svarte de aller fleste i tråden deg helt ok da, at det var et par stykker som slang på et selvfølgelig eller at det ikke var ferie skal du ikke henge deg opp i. De aller fleste i tråden svarte deg ganske enkelt på spørsmålet. Anonymous poster hash: 23bfd...804
Anonym bruker Skrevet 21. februar 2014 #4 Skrevet 21. februar 2014 Hvis du ikke vil ha svar, foreslår jeg at du heller ikke oppretter et nytt innlegg der du raser ut din vrede, det kommer til å trigge enda flere uønskede svar. Håper virkelig at sønnen din er ok, og at undersøkelsene gir gode svar. Sikkert en ide å la dette forumet være i fred en stund, det er ikke helt stedet å oppsøke når en trenger litt støtte. Anonymous poster hash: cc787...1d4
Musemorbr / Skrevet 21. februar 2014 #5 Skrevet 21. februar 2014 God bedring og lykke til. Har ikke lest tråden, men stygge innlegg kan rapporteres.
Anonym bruker Skrevet 21. februar 2014 #6 Skrevet 21. februar 2014 Du fikk de svarene du kanskje ikke forventet, men du fikk da ingen frekke svar! Selv om du har det tungt nå så er du voksen nok til å svare ordentlig og heve deg over de negative svarene. Du kan ikke la andre mennesker ødelegge dagen din. Da burde du skaffe psykolog hjelp hvis de få svarene her var nok til det! Deres barn og da burde dere kunne betale også. Dere skal da ikke overlate det ansvaret til staten for at dere ønsker å alle bli med. Min er syk og vi reiser mye, men ville aldri sutra sånn som du gjør her inne nå. Ta deg sammen! Anonymous poster hash: 3939a...8e2
Anonym bruker Skrevet 21. februar 2014 #7 Skrevet 21. februar 2014 Leste tråden og du fikk ingen frekke svar før du selv begynnte å svare frekt. Anonymous poster hash: ecce8...042
Gjest Fru Banderas Skrevet 21. februar 2014 #8 Skrevet 21. februar 2014 Men kjære vene, ikke lag ENDA en tråd om det da, om det du ønsker er stillhet! Herrefred. PS: Selvsagt kan dere begge dra. Og selvsagt betaler dere da for den av dere som ikke får det dekt. Dere skal være glade dere er to!
Anonym bruker Skrevet 21. februar 2014 #9 Skrevet 21. februar 2014 Du fikk de svarene du kanskje ikke forventet, men du fikk da ingen frekke svar! Selv om du har det tungt nå så er du voksen nok til å svare ordentlig og heve deg over de negative svarene. Du kan ikke la andre mennesker ødelegge dagen din. Da burde du skaffe psykolog hjelp hvis de få svarene her var nok til det! Deres barn og da burde dere kunne betale også. Dere skal da ikke overlate det ansvaret til staten for at dere ønsker å alle bli med. Min er syk og vi reiser mye, men ville aldri sutra sånn som du gjør her inne nå. Ta deg sammen! Anonymous poster hash: 3939a...8e2 Leste du hva jeg skrev her? Har ingen problem med å betale selv. Spørsmålet var bare hvordan praksisen var på dette området. Har ikke sutret i det hele tatt forutenom når folk begybte å svare frekt. Det er/var helt unødvendig. Trengte ingen hjelp til å ødelegge dagen, takket bare for hjelp tiø å fylle den med ekstra dårlig energi. HI Anonymous poster hash: c2460...4d0
Anonym bruker Skrevet 21. februar 2014 #10 Skrevet 21. februar 2014 At du ikke fikk det svaret du ønsket var sikkert leit for deg. Det var du som begynte å svare folk frekt. Selv om du sikkert har det vanskelig nå så burde du ta deg sammen og ikke la det gå utover andre mennesker, spesielt ikke om det går utover barna dine også. Men hvorfor oppretter du en ny tråd? Gir den deg mer positiv energi enn det forrige? Jeg svarte to ganger i tråden. Den andre gangen svarte jeg deg på et spørsmål. I svaret ditt var det mange utropstegn, og da oppfatter jeg deg ikke spesielt hyggelig. Det er mange barn som blir lagt i narkose, men i utgangspunktet så trenger ikke barnet begge foreldrene der. Du burde ta til deg noe av kritikken du får. Det var stort sett du som frekk i den tråden. Anonymous poster hash: e6a3e...fe4
Anonym bruker Skrevet 21. februar 2014 #11 Skrevet 21. februar 2014 At du ikke fikk det svaret du ønsket var sikkert leit for deg. Det var du som begynte å svare folk frekt. Selv om du sikkert har det vanskelig nå så burde du ta deg sammen og ikke la det gå utover andre mennesker, spesielt ikke om det går utover barna dine også. Men hvorfor oppretter du en ny tråd? Gir den deg mer positiv energi enn det forrige? Jeg svarte to ganger i tråden. Den andre gangen svarte jeg deg på et spørsmål. I svaret ditt var det mange utropstegn, og da oppfatter jeg deg ikke spesielt hyggelig. Det er mange barn som blir lagt i narkose, men i utgangspunktet så trenger ikke barnet begge foreldrene der. Du burde ta til deg noe av kritikken du får. Det var stort sett du som frekk i den tråden. Anonymous poster hash: e6a3e...fe4 Jeg ønsket ikke noe svar!!!! Jeg bare lurte!! JEG KAN GJERNE BETALE SELV. Trenger du mer t-skje eller????? Anonymous poster hash: c2460...4d0
Gjest Fru Banderas Skrevet 21. februar 2014 #12 Skrevet 21. februar 2014 Trenger du mer t-skje eller????? Herregud for en arrgogant holdning. Du vil ikke ha svar, men likevel lager du nye tråder. Kanskje du skal opprette en ny en, om at du ikke vil ha flere svar på denne vi skriver på nå?
Anonym bruker Skrevet 21. februar 2014 #13 Skrevet 21. februar 2014 HI du som starta med frekt svar og mange utropstegn og spm tegn. Og du er frekk her og. Dere er i en lei situasjon men dere er ikke de eneste foreldre med sykt barn så dere må forstå grensa må gå et sted. Og det å rope at han er 4 !!!! År. Flere må desverre gjennom tøffe tak på sykehus med unger mindre enn det ..... Anonymous poster hash: 788d4...f33
Ugl@ ruger... Skrevet 21. februar 2014 #14 Skrevet 21. februar 2014 Ærlig talt HI, ta deg en bolle. Nå synes jeg du er drøy.
♥Nemi♥ Skrevet 21. februar 2014 #15 Skrevet 21. februar 2014 Enig med de andre. Det er du som er frekk her. Du har bare fått svar på det du lurer på i den andre tråden. Logg av her, om du ikke er i stand nå til å få de korrekte svarene uten å bli forbanna. Det der er faktisk en av de trådene folk har holdt seg on topic :-)
Anonym bruker Skrevet 21. februar 2014 #16 Skrevet 21. februar 2014 Ærlig talt HI, ta deg en bolle. Nå synes jeg du er drøy.Har det falt deg inn at Hi kanskje er dritt redd og nervøs pga sønnen hennes kanskje har en alvorlig sykdom? Har du tenkt på at mennesker i slike situasjoner kanskje ikke er helt seg selv og reagerer ulikt? Selvom HI svarer litt skarpt, så går det an å være et medmenneske å bruke hjernen til å tenke at hun mest sannsynlig er slik pga situasjonen hun er i. Og ja Hi jeg synes du fikk litt stygge svar i den andre tråden. Lykke til til den lille gutten din. Krysser fingre og tær for at alt er bra med han. Klem Anonymous poster hash: a4306...39c
Anonym bruker Skrevet 21. februar 2014 #17 Skrevet 21. februar 2014 Trenger du mer t-skje eller????? Herregud for en arrgogant holdning. Du vil ikke ha svar, men likevel lager du nye tråder. Kanskje du skal opprette en ny en, om at du ikke vil ha flere svar på denne vi skriver på nå? Arrogant holdning? Kan ikke folk lese hva man skriver i HI før de svarer? Har aldri sytt for at vi må betale selv, heller aldri sagt at innleggene ødela dagen min. Er du klar over hvor frustreremde det er å bli "beskyldt" for slikt på en så frekk måte som de fleste gjør her? Derfor svarer jeg slik jeg gjør. Ja, jeg er sikkert ekstra hårsår i dag. Men maaange av de som har svart var frekke. Og det er helt unødvendig. Dere aner ikke hva vi skal igjennom og selv om man er på sykehus med barn mindre enn 4 år betyr ikke det at det er mer alvorlig? Nå orker jeg ikke lese flere av svarene. Trenger mobilisere enerigen til andre formål. Har fått vite det jeg lurte på. Nå skal jeg bestille reise til oss. Og betale selv. Skulle gjerne gjort det med ett smil for dere, men de sitter desverre langt inne i dag. Anonymous poster hash: c2460...4d0
Ugl@ ruger... Skrevet 21. februar 2014 #18 Skrevet 21. februar 2014 Ærlig talt HI, ta deg en bolle. Nå synes jeg du er drøy.Har det falt deg inn at Hi kanskje er dritt redd og nervøs pga sønnen hennes kanskje har en alvorlig sykdom? Har du tenkt på at mennesker i slike situasjoner kanskje ikke er helt seg selv og reagerer ulikt? Selvom HI svarer litt skarpt, så går det an å være et medmenneske å bruke hjernen til å tenke at hun mest sannsynlig er slik pga situasjonen hun er i. Og ja Hi jeg synes du fikk litt stygge svar i den andre tråden. Lykke til til den lille gutten din. Krysser fingre og tær for at alt er bra med han. Klem Anonymous poster hash: a4306...39c Jeg og de fleste andre svarte greit, noen litt kvast, men totalt unødvendig av HI og starte en ny tråd og svare slik hun gjør her inne. Hadde det vært så dramatisk håper jeg virkelig hun prioriterer anneledes enn å sitte her å skrive sure svar på et mammaforum. Da er jeg ferdig " snakka".
Anonym bruker Skrevet 21. februar 2014 #19 Skrevet 21. februar 2014 Dette ville du løst lett hvis du i ditt første innlegg hadde svart f.eks "Da er det oppklart. Takk for svar." Når du velger å klikke i vinkel over at noen få svarer på en litt frekk måte, gjør du ikke saken noe bedre.... Og når det er sagt, så opplever jeg deg som den frekkeste i den opprinnelige tråden. Og et lite stalltips; hvis du ønsker å legge et emne/tråd død, så er det sjelden lurt å opprette en ny tråd om at man skal holde seg unna tråden Anonymous poster hash: d3d74...c90
Anonym bruker Skrevet 21. februar 2014 #20 Skrevet 21. februar 2014 At du ikke fikk det svaret du ønsket var sikkert leit for deg. Det var du som begynte å svare folk frekt. Selv om du sikkert har det vanskelig nå så burde du ta deg sammen og ikke la det gå utover andre mennesker, spesielt ikke om det går utover barna dine også. Men hvorfor oppretter du en ny tråd? Gir den deg mer positiv energi enn det forrige? Jeg svarte to ganger i tråden. Den andre gangen svarte jeg deg på et spørsmål. I svaret ditt var det mange utropstegn, og da oppfatter jeg deg ikke spesielt hyggelig. Det er mange barn som blir lagt i narkose, men i utgangspunktet så trenger ikke barnet begge foreldrene der. Du burde ta til deg noe av kritikken du får. Det var stort sett du som frekk i den tråden. Anonymous poster hash: e6a3e...fe4 Jeg ønsket ikke noe svar!!!! Jeg bare lurte!! JEG KAN GJERNE BETALE SELV. Trenger du mer t-skje eller????? Anonymous poster hash: c2460...4d0 Du fulgte opp med et spørsmål på mitt svar i den andre tråden. Ønsker du ikke svar, så ikke spør. Du trenger ikke rope til meg. Ta den teskje du prater om og stapp den langt opp i ræva. Blir kvalm av sånne mennesker som deg. Anonymous poster hash: e6a3e...fe4
Anonym bruker Skrevet 21. februar 2014 #21 Skrevet 21. februar 2014 Det var du HI som begynte å være frekk med å spørre om en annen er skada. Hva var greia med det? Du går gå i deg selv for du er ikke akkurat noen solstråle. Svarte frekt i den andre tråden og du er frekk i denne tråden! Anonymous poster hash: 8b490...1d3
Anonym bruker Skrevet 21. februar 2014 #22 Skrevet 21. februar 2014 Det var du HI som begynte å være frekk med å spørre om en annen er skada. Hva var greia med det? Du går gå i deg selv for du er ikke akkurat noen solstråle. Svarte frekt i den andre tråden og du er frekk i denne tråden! Anonymous poster hash: 8b490...1d3 [/quote ] Shut it! Anonymous poster hash: 1fc5d...3d0
Klarer selv! Skrevet 21. februar 2014 #23 Skrevet 21. februar 2014 At du ikke fikk det svaret du ønsket var sikkert leit for deg. Det var du som begynte å svare folk frekt. Selv om du sikkert har det vanskelig nå så burde du ta deg sammen og ikke la det gå utover andre mennesker, spesielt ikke om det går utover barna dine også. Men hvorfor oppretter du en ny tråd? Gir den deg mer positiv energi enn det forrige? Jeg svarte to ganger i tråden. Den andre gangen svarte jeg deg på et spørsmål. I svaret ditt var det mange utropstegn, og da oppfatter jeg deg ikke spesielt hyggelig. Det er mange barn som blir lagt i narkose, men i utgangspunktet så trenger ikke barnet begge foreldrene der. Du burde ta til deg noe av kritikken du får. Det var stort sett du som frekk i den tråden. Anonymous poster hash: e6a3e...fe4 Jeg ønsket ikke noe svar!!!! Jeg bare lurte!! JEG KAN GJERNE BETALE SELV. Trenger du mer t-skje eller????? Anonymous poster hash: c2460...4d0 Jeg prøvde å svare deg konstruktivt uten å være frekk så jeg vet ikke om jeg er en du reagerer på, men når du sier at du ikke ønsket svar så begynner jeg å stusse litt. Overskriften i det forrige innlegget ditt var jo et spørsmål og da er det jo naturlig at folk svarer deg. Ja noen var frekke, men du var i flere tilfeller frekk tilbake også. Jeg skjønner at du/dere er i en situasjon hvor ting er tungt og at usikkerheten er stor, men det kan hende du klarer å takle det bedre hvis du prøver å ikke la deg bli så provosert av svar du anser som frekke. Det her er et forum og man kan svare annonymt her, og vi vet jo at i de fleste tråder så kommer det noen frekke svar. Skjer det må man for sin egen del prøve å overse slike svar da det bare vil skape negativitet hos deg selv og det er jo noe du sier du ikke trengte nå. Men uansett om du reagerte på mitt svar eller ikke så ønsker jeg dere lykke til og håper det ikke er noe alvorlig med gutten din.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå