Gå til innhold

Interiørblogger - hvilken er din favoritt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei

Vi har nylig kjøpt enebolig, og jeg trenger masse inspirasjon til hva vi kan gjøre her av smarte og pene løsninger.

Det er jo en hel skog der ute med blogger, så vet ikke hvor jeg skal starte.

Det jeg kan si er at jeg ikke liker de der med store bokstaver der det står HOME og LOVE på overalt :P ...og kanskje noe mer originalt enn kun hvite ikeamøbler.

Fyr løs!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis du går på norskeinteriorblogger.no vil du få opp et hav av blogger du kan lese igjennom. Går under kategorier som: Husbygging, Trend, Butikk(interiørbutikkenes blogger), Hverdag og Landliv

Jeg liker f.eks bloggene til lahell, mrshardy og ohhellohouse  (søk på google for konkret adresse)

Anonymous poster hash: 0345b...084
Skrevet

Er du medlem på instagram, kan du få masse inspirasjon derfra også :) Skal titte igjennom Favoritter-lista mi og se om det er flere blogger jeg kommer på. Jeg er heller ikke spesielt interessert i de som blogger med mye LOVE og HOME bokstaver og den stilen der.  Så de tipsene du får av meg de som har skapt en personlig og annerledes stil, med bittelitt farge. Jeg liker ikke at det blir farger og mønstre overalt. 

Skrevet

Er du medlem på instagram, kan du få masse inspirasjon derfra også :) Skal titte igjennom Favoritter-lista mi og se om det er flere blogger jeg kommer på. Jeg er heller ikke spesielt interessert i de som blogger med mye LOVE og HOME bokstaver og den stilen der.  Så de tipsene du får av meg de som har skapt en personlig og annerledes stil, med bittelitt farge. Jeg liker ikke at det blir farger og mønstre overalt. 

Supert! Høres ut som noe som ligner min smak :rolleyes:

Er ikke på instagram. Har sett den lista på nib, men aner ikke hvor jeg skal starte. Virker på meg å være ganske mange av den typen jeg ikke liker.

Skrevet

Hvis du liker litt annerledes og farge så er kanskje inniminhule.Blogspot.no noe for deg :-)

Anonymous poster hash: 8391c...5b5

Gjest Gul stjerne
Skrevet

Myscandinavianretreat er totalt overlegen hvis du jakter på inspirasjon.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...