Anonym bruker Skrevet 21. februar 2014 #1 Skrevet 21. februar 2014 Tror egentlig denne jobben ikke er så bra for meg Sitte foran pc'en helt alene hele dagen. Ingen andre på kontoret mange dager Jeg er alenemor - uten at faren bryr seg Jeg er 'gammel' og uten håp - huff Godt å få det ut Anonymous poster hash: b205d...e6a
Anonym bruker Skrevet 21. februar 2014 #2 Skrevet 21. februar 2014 Tok på lit sminke nå, og føler meg litt bedre... Skal ikke være lett å være evig alene hi Anonymous poster hash: b205d...e6a
Siamese Hellhound Skrevet 21. februar 2014 #3 Skrevet 21. februar 2014 Jeg skjønner deg godt, jeg. Jeg jobbet på et kontor hvor det ofte bare var meg. Da var jeg singel (uten barn, altså). Det ble ganske ensomt å ikke treffe folk, verken på jobb eller hjemme. Tror kanskje jeg ville ha sett meg om etter noe annet hvis jeg var deg. Det gjør en stor forskjell å ha kollegaer rundt seg!
Anonym bruker Skrevet 21. februar 2014 #4 Skrevet 21. februar 2014 Jeg og har det slik.Min arbeidstid og mine arbeidsoppgaver gjør det slik at jeg sitter alene på kontoret to uker hver måned Ingen mann å være sosial med om kveldene Anonymous poster hash: 67965...85c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå