Anonym bruker Skrevet 21. februar 2014 #1 Skrevet 21. februar 2014 Sjal til byen. Går litt ute, men mest på kjøpesenter. Kjører bil i 15 min for å komme dit. Tar med vogn med skinnpose i. Hva gjør vi med klær? Kan jo ikke ha like mye inne som ute...Er så blank!! Førstegangs ja! Anonymous poster hash: 1bded...fef
Anonym bruker Skrevet 21. februar 2014 #2 Skrevet 21. februar 2014 Hvor kaldt er det ute? Jeg syns det var best å ha på jakke og lue, da var det enkelt å ta det av når man var innendørs. I en skinnposen er det sikkert nok å ha på body, strømpebukse og sparkedress/tynn jakke og bukse og så ha på ytterjakke og lue når dere er ute. Husk å åpne posen når dere er inne, det blir veldig varmt nedi der. Følg magefølelsen din når det gjelder påkledning, den kommer vi ofte lengst med Anonymous poster hash: 25b9d...16b
trollemor86 Skrevet 21. februar 2014 #3 Skrevet 21. februar 2014 Jeg liker alltid å bruke lite klær å heller mer tepper og slikt i vogna. Da er det enkelt å ta av inne uten å vekke babyen og greit å pakke på igjen om du skal ut! På senter er det ikke like stress som handlegater da, der er det jo inn og ut av varme hele tiden! Ville hatt vanlig innetøy på i vogna inne på senteret
Tullemor29 Skrevet 21. februar 2014 #4 Skrevet 21. februar 2014 Jeg ville hatt på ullundertøy, en tynn ulldress og lue oppi posen. Når du kommer på kjøpesenteret kan du åpne posen helt, ta av luen og åpne ulldressen for lufting. Kjenn i nakken på babyen, der kjenner du om den er klam. Hvis den er klam er det for varmt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå