Gå til innhold

Faderen meg altså

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjøpte meg en krølltang i statene da denne var ganske mye rimeligere enn her i Norge, men trege meg tenkte ikke at det selvfølgelig var et amerikansk støpsel på denne tangen. Jaja tenkte jeg, da får jeg bare kjøpe meg et reiseadapter, så funker den fint! men neida, jeg må i tillegg ha en liten transformator til denne stanga, da stanga må brukers på 110v og ikke 230v som vi har her i Norge! Men hvor i huleste får jeg tak i en transformator da? Har saumfart nettet, og spurt på Clas Ohlson, men neida....noen som tilfeldigvis vet??

Anonymous poster hash: a5fd0...0ce

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror du bare må innse at det kjøpet ikke var så lurt. Om du finner en slik transformator koster den sikkert like mye som en ny krølltang.

Anonymous poster hash: c2951...d2f
Skrevet

Disse transformatoren er ikke dyre og greie å gå tak i.

De fleste el-butikker skal ha det, hvis ikke går du bare få en du kjenner til å kjøpe det med fra tax-free på Gardermoen.

Anonymous poster hash: c9c9d...d0e

Skrevet

De fleste el-butikker skal ha det, hvis ikke går du bare få en du kjenner til å kjøpe det med fra tax-free på Gardermoen.Anonymous poster hash: c9c9d...d0e

Tror du det?Har de transformator!!!på gardemoen forresten?hørtes litt rart ut,er ikke adapteret du tenkte på?

Skrevet

Mener teknikmagasinet har, husker ikke pris.

Skrevet

De fleste el-butikker skal ha det, hvis ikke går du bare få en du kjenner til å kjøpe det med fra tax-free på Gardermoen.

Anonymous poster hash: c9c9d...d0e

Du mener vel adapter? Transformator for volt er dyrt.

Anonymous poster hash: 0593a...9db

Skrevet

Finn ut hva det heter og søk på ebay :D   Har kjøpt altslags diggedarier der til å omforme til og fra bil bla.

Skrevet

De fleste el-butikker skal ha det, hvis ikke går du bare få en du kjenner til å kjøpe det med fra tax-free på Gardermoen.Anonymous poster hash: c9c9d...d0e

Du mener vel adapter? Transformator for volt er dyrt.Anonymous poster hash: 0593a...9db

Noppe, mener faktisk transformator, adapter kommer i tillegg ;-)skulle ikke være lett dette her, styr for en krølltang,hahahaha:-)

Skrevet

Finn ut hva det heter og søk på ebay :D   Har kjøpt altslags diggedarier der til å omforme til og fra bil bla.

Ja, ser nok ut til at eg må searche meg på bayen, det har jo som du nevner alt av duppedingser ;-)

Skrevet

Jeg kjøpte en slik på ebay, betalte vel 6 dollar inkludert frakt den gangen :)

Skrevet

Finn ut hva det heter og søk på ebay :D Har kjøpt altslags diggedarier der til å omforme til og fra bil bla.

Smart, så kan man brenne ned hele huset i samme slengen.

Ikke kjøp sånt på ebay.

Anonymous poster hash: 1120d...844

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...