Gå til innhold

Tips til bleiekake? :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi er tre venninner som skal lage bleiekake for vår kjære venninne som overraskes med babyshower i helgen. Vi skal bruke ca 300,- på den. Ved siden av litt andre gaver. Noen som har noen tips? Ser Kid har 40% på alt til baby,men er det noe der vi kan bruke tro? Har tenkt kanskje en flaske, smokker?  :) 

Anonymous poster hash: e999e...667
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ville ikke valgt tåteflaske da dette varierer veldig fra baby til baby.

Ville valgt noen babyklær, en smokk, gulpefiller og vaskefiller, rangle og kosebamse(liten) :)

Anonymous poster hash: 92ba4...23e

Skrevet

Noen bodyer i str 62 i rosa/blå. Et par smokker, kluter, babyolje, en flaske, bleier i str 2, engangsvaskekluter? Babyleke - sånn som kan henges over barnevogna-osv. Evt koseklut/sutteklut, rosa/blå bamse.

Anonymous poster hash: 66cc7...3a5

Skrevet

Noen bodyer i str 62 i rosa/blå. Et par smokker, kluter, babyolje, en flaske, bleier i str 2, engangsvaskekluter? Babyleke - sånn som kan henges over barnevogna-osv. Evt koseklut/sutteklut, rosa/blå bamse. Anonymous poster hash: 66cc7...3a5

Du overså detaljen mef 300,- ser jeg.

Som mottaker tror jeg at jeg hadde betalt 300 for å bli kvitt en bleiekake.

Bleiekake er sikkert morsomt å gi, men vanvittig irriterende å få.

Så stort og irriterende med gaver uten emballasje så det ikke kan byttes.

Anonymous poster hash: e2c92...182

Skrevet

Bleiekake ???????

Anonymous poster hash: a8866...b2f

Skrevet

Prøv å få tak i noen av de her gratis-pakkene dere kan få på apotekene, rimi, kiwi osv, de inneholder masse dill. 

Syns det er en fin gave jeg :) 

Fikk en selv og sparte jo mange kroner på produktene, i tillegg til at vi ikke trengte å kjøpe bleier på en mnd eller noe :) 

Anonymous poster hash: 438bd...5f1
Skrevet

En smokk, en liten leke til å ha på vognen, en body (de kan ha lappen på så de evt kan byttes. Blir ikke så dyrt det:)

Anonymous poster hash: 3939f...7ec

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...