Anonym bruker Skrevet 21. februar 2014 #1 Skrevet 21. februar 2014 Sitter på nattevakt i ei rolig stund og tenkte lage handlelapp så jeg fikk handlet før jeg dro hjem i morgen tidlig? Anonymous poster hash: 37aa3...80a
Anonym bruker Skrevet 21. februar 2014 #2 Skrevet 21. februar 2014 Fredag: Fiskegrateng med søtpoteter og andre grønnsaker.Lørdag: Meatza (pizza laget med kjøttbunn, google, super godt!).Søndag: Kjøttkaker med grønnsaker.Har en enkel helgemeny ettersom at jeg skal jobbe. Anonymous poster hash: cdfec...e07
Anonym bruker Skrevet 21. februar 2014 #3 Skrevet 21. februar 2014 Hjemmelaget blomkålsuppe, lasagne og kalkunfilet med søtpotetmos, grønnsaker og rødvinssaus Anonymous poster hash: 620a3...1f6
moota m storebror&lillebror Skrevet 21. februar 2014 #4 Skrevet 21. februar 2014 Vi skal ha pannekaker idag. Det er egentlig så langt jeg har kommet Tenker kylling eller kjøtt på søndag.
BikkjeBisk Skrevet 21. februar 2014 #5 Skrevet 21. februar 2014 Fredag: OksesteikLørdag:Hjortesteik Søndag så vet jeg ikke helt, men tror vi skal ha helstekt and
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå