Gå til innhold

Er noen her "allergisk" mot røyk??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva er symptomer ??

Anonymous poster hash: 9b64b...ef9
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg får pusteproblemer , hodepine og blir kvalm.

Anonymous poster hash: ba094...d9f

Skrevet (endret)

Jeg hadde det som liten, husker at det var en plage å besøke den ene tanta mi, Jeg følte at jeg ikke fikk nok luft, at det snørte seg sammen i halsen. 

Kan ennå få den følelsen, men da om vi er på besøk hos folk som har katt (å, nei det hjelper ikke at katten ikke sitter i nærheten av meg, det er mengden kattehår som er problemet). Hos noen merker jeg det ikke, katten er mye ute og mister dermed mesteparten av håret ute, men om det er innekatt så er det ubehagelig. 

Endret av annesmil
Skrevet

Hvorfor skriver du allergisk med hermetegn?

Anonymous poster hash: dc6aa...b0a

Skrevet

Allergisk/overfølsom. Derfor :)

Ingen av dere som har merket svie ved nese eller lignende medtanke på røyk??

Anonymous poster hash: 9b9c6...dcd
Skrevet

Har astma og hele luftrøret snører seg sammen.

Anonymous poster hash: e91c9...10a

Skrevet

Jeg får vanskelig for å puste.

Anonymous poster hash: 38ac7...882

Skrevet

Jeg blir kvalm og uvel, men det er vel mer fordi det stinker så j****, enn at jeg er allergisk i den kliniske forstanden av ordet. 

Jeg lurer på om røykere vet hvor usannsynlig vondt det lukter av dem.. når noen har tatt seg en røyk og deretter setter seg på bussetet ved siden av meg må jeg virkelig ta med sammen for ikke å flytte meg. De virkelig innrøyka sprer jo stanken sin i hele bussen til og med.

Når noen går på gata og røyker 100 meter foran meg må jeg gå over på andre siden, det er så ekkelt. Og de som står rett utenfor hovedinngangen til sykehus eller andre offentlige bygg; ta dere sammen. Flytt dere 20 meter og hold røyklukta for dere selv.

Anonymous poster hash: 3defc...e7a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...